This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

-HGS Speed Ark #2-

Status
Not open for further replies.
Damn je bent echt zo super goed bezig met deze scooter. In mijn ogen misschien het mooiste project van het forum!!

dikke 5 sterren voor jouw!

Ik heb al verteld dat ik stuurclamp en rempotjes ga spuiten omdat het erg tegenviel..

Ik probeer eens wat, en dit x viel het tegen.. nou jah, jammer..
Kan ook gebeuren..

Wout@SR said:
Damn je bent echt zo super goed bezig met deze scooter. In mijn ogen misschien het mooiste project van het forum!!

dikke 5 sterren voor jouw!

ThnQ

Last edited by a moderator:
Ik vind et helemaal niks, Wim . Het matte staat niet bij het glansende zwart in mijn ogen . Maargoed , als jij et maar mooi vind , he.

BT said:
Ik vind et helemaal niks, Wim . Het matte staat niet bij het glansende zwart in mijn ogen . Maargoed , als jij et maar mooi vind , he.

Zoals ik al zei, is het anders uitgepakt dan dat ik had verwacht..

vind het opzich wel leuk Wim. alleen bij blank anodiseren verwacht ik heel wat anders dan dit om eerlijk te zijn 8P

Last edited by a moderator:
He wim vet hoor. Maar je wist toch dat er kleur verschil zou wezen. Dat het zo groot is hadden wij ook niet verwacht maar toch.

Ja dat anodiseren van spullen kan eigenlijk ook alleen mooi worden en dezelfde kleur krijgen, als alles is gefreesd en uit 1 soort type materiaal.
Daarom is er zoveel kleurverschil. En gegoten delen worden helemaal niet mooi.

grz phil
p.s. die cilinder kop ving ik wel tof staan zo.

Kvin die Cilinderkop vet staan eeh is weer wat anders (alsof je nog nie orgineel genoeg was 8P)

Tom K said:
wim, begin maar opnieuw ... door dat anodiseren kan je maar beter opnieuw beginnen, kan echt niet dit ....

Jaah, jongens de Beta ligt in de sloot

Ik heb remshizzle en clamp etc weer netjes gespoten er komt alleen een andere/lagere clamp..

En op het blok blijven die dingen gewoon zoals ze zijn anders heb ik ook nog een stnd Buitenkop

Remshizzle weer netjes gemaakt

En velgrandjes afgedraaid en beetje opgepoetst

En dopje voor achterwiel gemaakt en alles opgepoetst (zie weerspiegeling van me broek in het gepolijste )

Status
Not open for further replies.