kilian
hgs-tuning
ey peeps,
Voor dit allemaal begon zij hij er zo uit.
toen werden er wat onderdelen gekocht
maar met somige onderdelen heb ik nooit gereden waaronder de 21 mm carb.
De Setup waar ik aankomend jaar mee ga rijden is:
Polini Evo 70
Carters HGS getuned/gepareld
Malossi RHQ
Malossi Eprom rotor
HR4
Keihin PWK 28mm (HGS kelk)
Malossi recht 25mm
Malossi E13
Malossi VL13
Malossi Wingbell
Malossi Delta clutch
Malossi overange
Malossi mhr 2000
standaard vertanding
Optisch:
Aim temp-en toeren teller
TnT stuur + klamp
sebac achterveer
domino snelgas
kill switch #3
riech waterpomp
stage 6 remschijven
*Malossi Fs32 voorvork
Hebo handvaten
Hebo stuurrol
blauw bezine slag
het blok werd eerst behandeld en zag er toen zo uit
vervolgens hoe hij in elkaar er bij stond
Ook werd daarna een radiateur van een Aprilia red rose gemonteerd voor betere koeling TOV van de standaard radiateur.
zo zag de scooter er uit toen:
hier nog met c20
detail foto:
hier tijdens een meeting waarna hij daarna gelijk uit elkaar moest omdat hij kvs lekte
Toen ben ik me gaan verdiepen in de kappen.
Het moest wel orgineel worden, en wilde er zo min mogelijk kappen van maken
De kleur van de kappen worden:
Buitenkappen: Metallic goud oranje
Binnenkappen: hoogglans blauw
Velgen: goud oranje
zo was de voorkap:
zo is hij nu:
achterkap in poly fase
hoe hij geworden is:
kapje waar je bij de boegie kan komen bewerkt:
hier is hij klaar samen met kap daarboven zonder helmhaak:
kleine groepsfoto:
kappen in de kast:
remmerij is ook gespoten:
en hier nog wat blauwe details:
ook is de carterkap gepolijst:
De HR4:
en niet te vergeten de Stage6 schijfjes:
Dingen die nog moeten gebeuren zijn:
*wachten op binnenkappen want die waren slecht gespoten
*keihin halen (echte)+ kelk
*Banden om de velgen doen
*alles op de scooter monteren
*malossi voorvork aanschaffen
*bussen voor voorvork
*+ alles wat ik nog vergete ben
tot volgende update
Voor dit allemaal begon zij hij er zo uit.
toen werden er wat onderdelen gekocht
maar met somige onderdelen heb ik nooit gereden waaronder de 21 mm carb.
De Setup waar ik aankomend jaar mee ga rijden is:
Polini Evo 70
Carters HGS getuned/gepareld
Malossi RHQ
Malossi Eprom rotor
HR4
Keihin PWK 28mm (HGS kelk)
Malossi recht 25mm
Malossi E13
Malossi VL13
Malossi Wingbell
Malossi Delta clutch
Malossi overange
Malossi mhr 2000
standaard vertanding
Optisch:
Aim temp-en toeren teller
TnT stuur + klamp
sebac achterveer
domino snelgas
kill switch #3
riech waterpomp
stage 6 remschijven
*Malossi Fs32 voorvork
Hebo handvaten
Hebo stuurrol
blauw bezine slag
het blok werd eerst behandeld en zag er toen zo uit
vervolgens hoe hij in elkaar er bij stond
Ook werd daarna een radiateur van een Aprilia red rose gemonteerd voor betere koeling TOV van de standaard radiateur.
zo zag de scooter er uit toen:
hier nog met c20
detail foto:
hier tijdens een meeting waarna hij daarna gelijk uit elkaar moest omdat hij kvs lekte
Toen ben ik me gaan verdiepen in de kappen.
Het moest wel orgineel worden, en wilde er zo min mogelijk kappen van maken
De kleur van de kappen worden:
Buitenkappen: Metallic goud oranje
Binnenkappen: hoogglans blauw
Velgen: goud oranje
zo was de voorkap:
zo is hij nu:
achterkap in poly fase
hoe hij geworden is:
kapje waar je bij de boegie kan komen bewerkt:
hier is hij klaar samen met kap daarboven zonder helmhaak:
kleine groepsfoto:
kappen in de kast:
remmerij is ook gespoten:
en hier nog wat blauwe details:
ook is de carterkap gepolijst:
De HR4:
en niet te vergeten de Stage6 schijfjes:
Dingen die nog moeten gebeuren zijn:
*wachten op binnenkappen want die waren slecht gespoten
*keihin halen (echte)+ kelk
*Banden om de velgen doen
*alles op de scooter monteren
*malossi voorvork aanschaffen
*bussen voor voorvork
*+ alles wat ik nog vergete ben
tot volgende update