hey uitlaatje

Status
Not open for further replies.

`Jeroen`

Banned
hey nu kreeg ik net van meerdere mensen tips voor opvoeren waaronder eentje van je plaatje bij je cilinderaansluiting eruit te halen van je uitlaat

maar nu zijn me bouten helemaal dolgedraaid en nu s me vraag wat moet ik doen ik heb ook al met wd 40 geprobeert en ik heb geen zin om me nieuwe uitlaatje door te slijpen lijkt me het verstanding om voorzichtig die boutjes door teschuren ofzo he wie kan me hier mee helpen
 
Advertisement - register to remove this

hhmmm wat kan ik dan nog veranderen ben radeloos I( dus wie kan me helpen om nog wat snelheid te winnen

hier nog is mijn setup

standaar cc
polini koppeling
gele drukveer
5gramrollen
17.5 carb
sproeir 74
powerfiltertje en gsp uitlaatje

ik aanbid degene die me helpt 9||6 en komt niet met koop 70 cc ofzo 8P
 
maar waarom kan me vriend dan harder dan ik hij heeft een beta ark en die heb een oude gsp en en alleen een gele drukveer en sproeier 82 en die gaat 75 80.

maarjah ik ga binnenkort effe een grotere spreoier kopen zit nu 74 in koop ik ook maat 82 en dan zit ik wel weer
 
owjah vraagje waar kan je die veel belovende dr70 kopen en hoeveel kost die ongveer en wat win ik er mee meer trekkracht dat weet ik maar kwa snelheid

ps linkk me ook die site waar ik die dr70 kan kopen
 
laat maar die 70 heb ik al gevonden maar wil wel nog weten wat ik dan nog moet erbij nemen als ik dat neem om hoef ik dan niks te veranderen en dan nog die vraagje van hoeveel snelheid ik ermee win
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top