hey uitlaatje

Status
Not open for further replies.

`Jeroen`

Banned
hey nu kreeg ik net van meerdere mensen tips voor opvoeren waaronder eentje van je plaatje bij je cilinderaansluiting eruit te halen van je uitlaat

maar nu zijn me bouten helemaal dolgedraaid en nu s me vraag wat moet ik doen ik heb ook al met wd 40 geprobeert en ik heb geen zin om me nieuwe uitlaatje door te slijpen lijkt me het verstanding om voorzichtig die boutjes door teschuren ofzo he wie kan me hier mee helpen
 
Advertisement - register to remove this

hey nu kreeg ik net van meerdere mensen tips voor opvoeren waaronder eentje van je plaatje bij je cilinderaansluiting eruit te halen van je uitlaat

welk plaatje??? welke uitlaat? als je je pakking bedoeld... niet doen! bouten dolgedraaid: wat is er dolgedraaid? de binnenkant? dan moet je ff met een platte schroevendraaier die boutjes eruit slaan :)
 
nou er vertelde net iemand dat er een soort plaatje of prop in me bocht van me uitlaat zit bij je cilinderaansluiting dus dat wou ik er uit halen omdat ik sneller wil

maar nu zijn die bouten die je om het schroefdraaid doet bij je cilinder die zijn helemaal dolgedraaid je krijgt er dus geen grip meer op
 
hahaha jij bedoeld ckrr het halve maantje in de uitlaatpoort van je cilinder;)

als je slim bent probeer je een sleuf in de kop van de boutjes te dremelen en ze los te draaien met een platte schroevendraaier
 
of ff met een griptang proberen dat lukt altijd alleen moet je die dan weer wel toevallig hebben ;) ff langs een auto garage rijden en vragen of je die mag gebruiken. wel nieuwe boutjes meenemen he ;) maar dat halve maantje in je cilinder maakt weinig tot niks uit dus kan je beter zo laten
 
bij pia zit geen maantje in de uitlaatpoort

de flens die je cilinder ingaat is ook niet begrenst (bij mij atans).

enige is resonatiebuis naast jer uitlaat
bij nieuwere de slang

in membraam zit een schotje of plaatje

dat was het wel zon beetje

ik heb btw een darkdream runner
 
ik ga straxks eerst effe met schroefdraaier die bouten eruit tikken en wat is je tailpijp zeker die bochtje aan het einde dan kan ik beter eerst daar naar kijken he voor de begrenzer en hoe of wat voelt het of wat is het een prop of staal plaatje
 
hey

ik heb me uitlaat er weer af en nu heb ik die shit aan het einde er effe afgeschroeft en ook bij me cilinderaasluiting van de uitlaat gekeken maar ik zie niks zitten voel ook geen prop ofzo zitten ik heb wel als je die ronde buis eraf schroef aan het einde zit er wel van dat soort glaswoltroep in ofzo en ook zo ronde lange buis met allemaall vierkante gaatjes erin wat moet eruit en wat moet erin blijven en waneer kan ik nu eindelijk is harder als 60 help me snellll8P
 
en wat kan er uit dan haha maarjah ik heb geen plaatje ofzo gezien erin en ook prop heb effe geovelt me me scroevendraaier maar hoe kan ik hem dan 10 km/p harder laten lopen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top