This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het zit me verdomme ALTIJD tegen :(

Mark@Typhoon

Old member
Hey mensen, ik heb zo als gewoonlijk WEER een probleem...

3 dagen geleden heel me blok leeg gemaakt en het lege blok gebracht naar Jarno want hij zou er voor mij ff een andere as ingooien omdat ik zelf niet wil gaan klote... nou ging allemaal perfect en vrij makkelijk...

na 2 dagen blok terug gekregen en gelijk alles monteren en blok eronder... dus vandaag de kleine dingetjes nog en uiteindelijk nog even me ontsteking en vliegwiel monteren..

Bij t vliegwiel zit nu t probleem.. Ik zat al de hele tijd te kutten om me vliegwiel precies netjes over me spietje heen te krijgen want uiteindelijk wel was gelukt...

Dus ik blij en ja hoor de vliewiel draaid gewoon soepel alleen moest ik de moer er nog ff opdraaien, dus dat ff gedaan en hierna draaide me vliewiel SUPER zwaar.. ik kon m haast niet draaien.. dus ik dacht misschien de moer te strak ofzo.. dus alles weer opnieuw gedaan en de moer er weer op alleen nu iets minder strak.. PRECIES T ZELFDE PROBLEEM!!

Ik probeerde toch maar eens me scooter te starten maar dat wil gewoon niet lukken.. ligt dat hier aan?? Zo ja wat doe ik verkeerd? Ik draai m helemaal niet zo strak ofzo :?

Ik hoop dat jullie me ff kunnen helpen

Thanx Mark

loopt er iets aan dan? Kruka sen vliegwiel zijn conisch dus kan maar op 1 manier zou je zeggen en dan moet het goed zitten. van "te strak" kan geen sprake zijn iig.

is het wel het goede vliegwiel?

zit je ontsteking goed gecentreerd?

enz enz, meestal een kwestie van ernaast gaan zitten en er lang naar kijken ......

werkt wel bij mij meestal.

Als ie zonder vliegwiel wél goed draait dan moet je het dus bij het vliegwiel zoeken (loopt ie aan tegen het blok/pickup/spoelen?)
Als ie zonder vliegwiel niet goed draait dan zou ik maar es kijken of je krukas wel goed gecentreerd is...

Originally posted by zagon
is het wel het goede vliegwiel?

Is het orgionele vliegwiel.. dus moet goed zijn neem ik aan?

zit je ontsteking goed gecentreerd?

Ontsteking kan er toch maar op 1 manier op??

enz enz, meestal een kwestie van ernaast gaan zitten en er lang naar kijken ......

werkt wel bij mij meestal.

Ik heb eindeloos zitten kijken :'( maar thanx voor de tip