[Vertanding] Tussenas zit niet vast

Da-WiZz

JumpStation.fm
De tussenas heeft beetje speling in't carter en in't vertandingsdeksel, iemand op msn zegt dat ik hier niet meer mee kan doorrijden.
Kan ik er misschien wel mee rijden als ik nieuw vertandingsdeksel neem, of kan'k dit blok gewoon afschrijven?
De rest zit nu allemaal vast (zonder speling), alles is zowat vervangen, alle lagers (op een kleine na van primaire as in't carter), alle assen en alle tandwielen, alleen vertandingsdeksel nog nie.
Kan ik hier gewoon mee rijden zo, of kan ik aan nieuw carter en vertandingsdeksel gaan denken, of moet 't goed blijven zitten als'k alleen nieuw deksel neem?
 
Advertisement - register to remove this

dat zei ik dus ook al. maar hij heeft een nieuwe vertanding gekocht (geen malossi) en maybe kan je je carter uitfrezen en een ander naaldlager erin drukken.
 
Ja, wie kan dat, ikzelf iig niet?
Vertanding is nu nieuw van Top Racing.
Dan moet je een precies groot genoeg naaldlager zien te vinden en precies rond uitfrezen, ik kan dat iig NOOIT.
Is er echt zo niet meer mee te rijden?
 
meet eerst eens je uitgelubberde gat op, en kijk tot hoever je dat kan uitvrezen, en meet je vertanding op , dan bel je skf op , (of de importeur :p) en vraag je wat de maten zijn die het dichtst in de buurt komen. dan laat je je blok uitvrezen op die maat en koop je zon lager.
 
JasperdB said:
gaat niet over piaggio dus neem ik aan ? :)
Gaat 't wel..

RickH said:
meet eerst eens je uitgelubberde gat op, en kijk tot hoever je dat kan uitvrezen, en meet je vertanding op , dan bel je skf op , (of de importeur :p) en vraag je wat de maten zijn die het dichtst in de buurt komen. dan laat je je blok uitvrezen op die maat en koop je zon lager.
Ja, kan'k misschien net zo goed een nieuw carter kope voor een euro of 40?
 
Da-WiZz said:
Gaat 't wel..

Ja, kan'k misschien net zo goed een nieuw carter kope voor een euro of 40?
tja. het kan opzich wel . maarja als je weer iets verkeerd doet is je blok weer naar de haaien (best brak van piaggio)

mijn mening : laat het goed repareren. totaal kost het je een weekje tijd en een euro of 40 bij elkaar.
 
Maar kzie er erg tegen op om weer heel't blok eronderuit te halen :S
Kwil een manier dat ik 't blok eronder kan houden, zodat ik er zo weer op kan rijden zonder al teveel gezeik.
Denk helaas nie dat 't kan maar ja..
 
welk type pia blok heb je? oude of nieuwe?
Oud type heb ik wel wat voor, pm me maar voor meer info.
Nieuw type is als ik me niet vergis te weinig ruimte voor uit te frezen, zonder dat het te zwak word van binnen tenminste. Ben ik nog mee aan het testen.
 
Back
Top