Het Korps Mariniers

Status
Not open for further replies.
het water is zo'n nul graden dus opzich valt het best mee, pas als je het water uit komt word het echt koud, je rent een stuk waarna je door de sneeuw gaat rollen, wat er voor zorgt dat het grootste deel vocht uit je kleren word gezogen (de sneeuw absorbeert het vocht) vervolgens ren je weer door naar een tent waar het ongeveer 15 graden is, en daar kleed je je zo snel mogelijk om.

als je dan eindelijk weer een beetje warm bent ga je een lekker bakje poeroet weg drinken (poeroet= chocolademelk) .
 
Wat is de bedoeling van wakskieen? Mij lijkt het dat je er dan overheen moet glijden ofzo? Mission failed dus :p
 
Poeroet drinken, sterke verhalen vertellen en in ijskoud water springen. Kom ook bij het korps Marniers!
 
vergeet het berg opstompen, in een tent slapen met -30, de bevriezingen aan tenen, vingers, neuzen, wangen.
het wakker worden in een bevroren slaap zak.
het wachtlopen, het vallen met een rugzak met ugh kilo, ondeugdelijke uitrusting zoals een heup band, het gebrek aan hygiene, het vroeg opstaan, het schijten op een plastic stoel vol in de elementen.
de breuken kneuzingen en andere pijntjes.

ja dan is het fantastisch.
 
Hey,

Als je zit te wachten op een baan waar je veel voor in afghanistan en andere honkietonkielanden zal zitten samen met mensen die hopen op actie en het prachtig vinden in een hinderlaag te rijden, (dan gebeurd er in ieder geval wat)
mensen af te knallen etc zou ik het zeker doen.

Maar hou er wel rekening mee dat het Korps Mariniers beschikt over een opleiding die het menselijke aspecht uit je ziel rukt en dit verplaats met een voorgeprogrammeerde drang tot allen wat een 'normaal' iemand nooit zou willen.

Ik heb meegemaakt sommige van deze mannen in elkaar steken en heb ook een kennis die er bij zit en nu een kronkel in zijn hoofd heeft van alle ellende die je te zien krijgt.


Wat ik hier opsom geld natuurlijk niet voor alle Mariniers en ik heb groot respect voor hun werkzaamheden maar bereid je wel voor op een keiharde toekomst waarin je vaak niet kan genieten van je mooie salaris omdat je weer in de woestijn zit.
 
niet kan genieten.. in woestijn zit..
na regen komt zonneschijn :)
hard werken > hard ontspannen :)

anyway.. is het een compliment of juist niet of wat is het ? :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top