Het Korps Mariniers

Status
Not open for further replies.
wat ik wel weet is dat de opleiding tot marn flink versoepelt is, ik zit nu momenteel weer in rotterdam voor een opleiding tot verbindelaar en zie gigantische veranderingen ten opzichte van mijn evo, helaas.
Is nooit leuk om te zien dat waar jij tot het gaatje voor bent gegaan versoepelt word..
 
Is maar net hoe de vulling is, als ze mensen nodig hebben is het meer kwantiteit dan kwaliteit. Met een gevulde brigade of bataljon, vallen er gewoon meer af :)
 
Rest in peace Michel Meijers, erg mooie begrafenis afgelopen donderdag. Zo blijkt maar weer dat zelfs bij elite als de verkenners ook dingen fout kunnen gaan, met soms wat meer gevolgen dan andere keren. Ook op de begrafenis bleek (wat eigenlijk niet meer dan normaal is) dat zelfs elite militairen mensen zijn en blijven!
 
Last edited:
ik ga waarschijnlijk niet, moet morgen naar het ziekenhuis. Ik ben positief bevonden op de mantoux prik. Dus mag waarschijnlijk 6 maanden plat leggen op bed!!! Ik heb gesolliciteerd om in november weer te gaan naar uruzgan, maar nu nemen ze me zeker niet meer aan:(:(:(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top