Het is weer eens zo ver...

Zo, zowel Arthur als Patrick hebben ons op een zeer nette manier vertegenwoordigd... Mijn complimenten...

Gaan ze nu doorzeuren over wheelies, en verder met hun bek vol tanden staan...

Al die automobilisten kunnen het niet hebben dat wij met onze scoots rapper optrekken als hun, daarom zijn ze zo denigrerend over onze tweewielers

FOK! is niet triest...de Frontpage posters zijn alleen om te huilen. Zelf ben ik GlobalMod op het forum waar het wel beter is maar ook nog steeds veel vooroordelen tegen scooterrijders :(.
Ik lees ook haast nooit meer de reacties op de Frontpage, aangezien ik toch al weet dat de reacties gewoon ronduit triest zijn. Je moest eens de reacties lezen toen op de moord van PF... mijn tenen zijn net weer een beetje teruggebogen....

FOK is zoals bekend uber triest, ik moet wel zeggen dat ik reacties van de mensen van dit forum super goed vind, echt een heel stuk beter dan dat geblaat van de mensen die daar normaal zitten.

Vandaag reed ik met pizzabrommertje door straat, komt er zo'n auto van links en snijd me zo af, ik toeteren, hij kijkt om, ik steek me middelvinger omhoog, dan stopt ie en gaat ie zitten lullen in ze auto. Dan stapt ie uit en zegt zo van "Normaal zijn jullie degene die niet kunnen rijden" :| Ik zeg van ik rijd normaal, jij bent degene die niet goed rijd. En hij stapt weer in ze auto en rijd weg :S

Kansloos gezeik altijd op ons. Alsof alle scooterrijders hetzelfde zijn. Vond vooral die gast lache die zei dat hij op zijn werk jongere collega's had met een scooter met evenveel vermogen als zijn 'motor' (kutding met waarschijnlijk mindere remmen als mijn aerox). Zijn motor was 400 cc en een opgefokte scooter zou net zoveel vermogen hebben? Ik heb nog geen race zip o.i.d gezien die meer dan 20 pk had en dat zal zijn motor toch hopelijk wel hebben! Overdrijven is ook een vak.

Back