This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het is weer eens zo ver...

hoor die automobilisten gelijk weer scooter afkraken! Slaat nergens op..wel erg dat die jongen werd achtergelaten door zun "vrienden".

Beetje krom, ik ken niemand van 13 die ook scooterrijd, en dan ook nog eens vrienden van minstens 16 heeft...
Mja, hij was iig nog niet oud genoeg om te rijden, en dus is er geen reden om scooterrijders af te gaan zeiken zoals op FOK

buitengewoon jammer....daarom heeft hier iedereen de voorkeur voor georganiseerde, legale meetings...

al zijn de meningen van sommige personen een beetje TE..

Die aarz heeft ook nog nooit een echte scooter gezien :|

Originally posted by bridge
Weer een mongool minder. Alle scooter rijders moeten ze verplichten geen helm te dragen.
En er moeten meer van die races georganiseerd worden zogenaamd illegaal.
Ruimt lekker op.

Deze gast is gewoon TE fout aan het lullen :|

Trieste lui @ dat Fok forum...

Trieste lui @ dat forum? Beetje dimmen jij gozer! Kheb me namelijk zelf net ook ingeschreven, zal wel eens ff melden wat IK er van vind! En als dat nie werkt, lekkah flamen!

grtz

Wel weer te ziek voor woorden, die mensen weten niet waar ze over lullen, zijn er wel topics waarin iets goeds naar voren komt eigenlijk?

Erg lullige gebeurtennis weer.
Wat een achterlijke mongool moet dat geweest zijn die die wheelie trok. Moet echt weer een opgefokt mannetje zijn geweest die nog ff een stuntje wou uithalen.

Die jongen dan alleen laten vind ik echt helemaal te erg. Als er dan zo veel man was, was er dan niet één iemand die ff 112 kon bellen ofzo, of bij die jongen kon blijven.

Ik ben het eens: hier moet niet heel scooterrijdend nederland op aangekeken worden, maar dat zo'n grote groep zo maar van die jongen wegrijd die ligt te bloeden zegt ook wel wat. Wat zijn dat voor mensen?!?

Jaja, je hebt gelijk hoor, wat er gebeurt is kan ook gewoonweg niet, maar waar het hier om gaat eigenlijk is de reactie van die lui daar @ FOK. Das gewoon triest....

idd, hun beschuldigen HEEL scooterrijdend nederland van dit soort akkerfietjes(weet ik het hoe je dat schrijft )

Originally posted by hebo-aeroxje

Jaja, je hebt gelijk hoor, wat er gebeurt is kan ook gewoonweg niet, maar waar het hier om gaat eigenlijk is de reactie van die lui daar @ FOK. Das gewoon triest....

Ja, ik heb het net gelezen. Trieste gasten daaro

idd zwaar trieste lui, en dan ook nog eens die gast die beweert een scooterrijder geslagen te hebben, die zal er wel helemaal de man zijn|( , verder weer een hoop lul verhalen ertussen, of die ze toevallig ergens gehoord hebben, er maar wat van maken, en nog wat overdrijven, maar ik word er wel aardig opgeFOKt van, knake gasten altijd hetzelfde gezeik, en je kan wel reageren, maar dat helpt toch niks, hebben die mensen eigenlijk wel een leven, op een fok leven na?

Idd, en als je wat zegt lezen ze er gewoon overheen of willen ze het niet weten.
Net zoals die hond bij meeting Deventer...

Het probleem is dat de meeste gewoon zielige kinderen zijn die denken dat ze stoer zijn met hun helm boven op hun kop en een of andere sloerie achterop.

Die Arno moet heel rap z'n smoel houden....

Originally posted by Lieuwe

Die aarz heeft ook nog nooit een echte scooter gezien :|

Nee dat niet, maar toch heeft ie gelijk, 99,9% van de scooters heeft daar te weinig power voor!!! Of je moet debiel aan het stuur gaan trekken.

Waarom trekt iedereen zich het zo aan...? Zij doelen gewoon op de doorsnee scooter megolen, die mogen van mij ook geshcoten worden! Wij als hobbyisten staan daarboven... toch? 0?

Yup, wij voeren op met het idee van opvoeren ( weten wat we doen) hun voeren op om hard te gaan, maar ja omdat ze het vermogen niet aan kunnen gebeuren er ongelukken.