Originally posted by dRC
Een wheely is als je je gas in een keer zo ver open trekt dat je in een keer op je achterwiel rijdt. En ik heb nog nooit van me leven een scooter gezien die dat kon, omdat die dingen 99.9 van de 100 keer niet genoeg power daarvoor hebben, altijd moet de bestuurder het ding omhoog trekken...
Originally posted by bridge
Weer een mongool minder. Alle scooter rijders moeten ze verplichten geen helm te dragen.
En er moeten meer van die races georganiseerd worden zogenaamd illegaal.
Ruimt lekker op.
Originally posted by stealth2000
Erg lullige gebeurtennis weer.
Wat een achterlijke mongool moet dat geweest zijn die die wheelie trok. Moet echt weer een opgefokt mannetje zijn geweest die nog ff een stuntje wou uithalen.
Die jongen dan alleen laten vind ik echt helemaal te erg. Als er dan zo veel man was, was er dan niet één iemand die ff 112 kon bellen ofzo, of bij die jongen kon blijven.
Ik ben het eens: hier moet niet heel scooterrijdend nederland op aangekeken worden, maar dat zo'n grote groep zo maar van die jongen wegrijd die ligt te bloeden zegt ook wel wat. Wat zijn dat voor mensen?!?
Originally posted by hebo-aeroxje
Jaja, je hebt gelijk hoor, wat er gebeurt is kan ook gewoonweg niet, maar waar het hier om gaat eigenlijk is de reactie van die lui daar @ FOK. Das gewoon triest....
Originally posted by Lieuwe
Die aarz heeft ook nog nooit een echte scooter gezien :|