Het "Ik ben wel eens op tv geweest" Topic

tuynheck

Masturbating User
Naam zegt het al :) Ben jij wel eens op tv geweest? zo ja, waar?
Misschien nog filmpjes van?? :P

Ik zal beginnen:

bij kassa: Met de huppeldepup bus :)
Je kreeg dan een bepaald ingredient te horen, in mijn geval carroteen, en daar moest je dan een product van vinden en dan snel naar die bus gassen zodat je dan een prijs (500 gulden ofzo) kon winnen als je het goed had.

Mja mijn moeder riep hard: {! wortels!
Dus ik met wortels op de fiets stapt en naar het dorp gevlogen... Kwas eigenlijk nog te jongen maar mocht toch meedoen, ik had de 5e plek weten te bemachtigen (van de 20 ofzo en er waren 3 prijzen)

Het viel me in het begin ook niet op dat iedereen met pakken vla daar stond dus ik zat daar vrolijk met mijn zak penen op de schoot te wachten tot ze bij mij kwamen :)
mja ik had dus het verkeerde

Wat bleek nu, mijn moeder had het verkeerd verstaan (ze had me nog na geroepen maar ik was al de straat uit) maat het moest dus carrogeen zijn... Zure bom :) Maar kheb wel met die gast gepraat van kassa :) live in de uitzending 8) Dag erna moest ik nieuwe sport schoenen halen, en herkende mensen mij :) was best leuk opzich :)
 
Advertisement - register to remove this

Meerdere malen op lokale omroep geweest 'Omrop Fryslan' omdat mn moeder in politiek zit etc.

Stond keertje in het publiek bij Top of the Pops :)

En heb blijlevens bijna een x van zn fiets afgesodemieterd, tijdens de ronde van Nederland. Dit werd uitgezonden op Studio Sport...

Fuck me, im famous 8)
 
Keer met mijn kop inbeeld in het publiek van de playbackshow toen ik 9 was , een vriendje deed mee en ik zou met hem samen meedoen toen maar ik durfte niet ofzo en toen hij dat zei zoomden ze in op mij :rolleyes:

henny.jpg
 
#Bas said:
Keer met mijn kop inbeeld in het publiek van de playbackshow toen ik 9 was , een vriendje deed mee en ik zou met hem samen meedoen toen maar ik durfte niet ofzo en toen hij dat zei zoomden ze in op mij :rolleyes:

henny.jpg
Toen leek je best wel op Henny Huisman Bas :P
 
1 keer vanwege eishockey lekker dom in beeld lopen 8P

2 keer vanwege taalwetstrijd zonder interview oid, gewoon beelden van de prijsuitrijking

1 keer vanwege jonge liberalen met interview :W
 
Hier in België op VT4 2x. Eerste keer Bij de kijk-files (je moet met je vrienden commentaar geven op schokkende/grappige filmpjes :+
Tweede keer bij "Now or Never" waar ik vlak in het zicht van de camera stond gedurende 5 minuten. :P
En eens op school voor de Regionale zender WTV :P
 
Bij tmf dat ene programma dat ze gasten intervieuwen. Stonden ze in zown etalage van de H&M van adam de 3 de meen ik. Dan doe je natuurlijk een beetje gek. Werden maten gebeld door zusje en vriendinnen, dat ze ons zagen :P....
 
Back
Top