Het home-cinema topic

Status
Not open for further replies.
Mn pa gaat zijn Marantz amp ook verkopen, best bruusk ding. Misschien iets voor iemand hier?

SR5400 is het type nr.

Komt wel weer een Marantz voor terug echter wil hij ook THX hebben dus gaat ie op zoek naar een nieuwe.
Hij wou hem eigenlijk aan mij meegeven maar ik heb een al een geluidssetje dus ik heb er niets aan.
 
Last edited:
Ik heb geen idee, zal het zo ff aan hem vragen.
Je kan iig op internet alle specificaties zien dus als je intresse heb moet je maar ff een PM sturen. :)

edit:

Dolby Digital, Dolby Digital EX, Dolby Pro Logic, Dolby Pro Logic II, DTS, DTS ES
 
geen hdmi ingang... iemand iets te zeggen over de amp die robert aanbied?

ik wil iets waar ik gewoon voorlopig mee vooruit kan..
 
Ik wil eigenlijk m'n lcd ophangen, alleen mijn aansluiting voor de av kabel zit niet op die hoogte en die losse snoeren langs de muur is ook geen gezicht. Is er niet iets te koop om dat te verhullen, ik heb namelijk geen zin om een sleuf in mn muur te maken en opnieuw te stuccen of om zon lelijke standaard kabelgoot te monteren :P
 
Ik wil eigenlijk m'n lcd ophangen, alleen mijn aansluiting voor de av kabel zit niet op die hoogte en die losse snoeren langs de muur is ook geen gezicht. Is er niet iets te koop om dat te verhullen, ik heb namelijk geen zin om een sleuf in mn muur te maken en opnieuw te stuccen of om zon lelijke standaard kabelgoot te monteren :P

Er zijn ook design goten te koop, maar anders weinig opties.
 
Ik heb dat setje laatst gekocht @ Mediamarkt, ben er erg tevreden over! Vind het geluid erg goed wat eruit komt iig.

Je vraag over de radio kan ik niet beantwoorden, geen verstand van :D
 
Ik heb dezelfde ook, alleen dan met de speakers op standaart. Niks mis mee, je moet ook niet teveel verwachten.
voor het huis tuin en keuken gebruik prima. :P
Radio zou ik ook niet weten, ik speel eigenlijk gewoon de FM af.
 
Ik heb dat setje laatst gekocht @ Mediamarkt, ben er erg tevreden over! Vind het geluid erg goed wat eruit komt iig.

Je vraag over de radio kan ik niet beantwoorden, geen verstand van :D

Wat heb je betaald voor dit setje bij de mediamarkt?
 
in ears zijn altijd beter, maar sony is wel rockbottom wat je kan gaan. beter koop je ergens een setje creative 630s voor de zelfde prijs.. bol.com hebt ze wel geloof ik.
ik heb zelf nu 830's, best over te spreken qua geluid :).. wil je nog iets meer investeren in topgeluid koop je de goedkoopste akg's.. die zijn ook chill.


het verschil is na een tijdje zooo groot, dat ik laatst omdat ik me dopjes vergeter wast me standaard dopjes weer in had en na een paar minuten maar besloot geen muziek te luisteren :P..
 
Ok, dan ga ik er nog ff over nadenken wat ik ga doen...voor de prijs hoef je het iig niet te laten @ ibood :)
 
Ik zou gewoon even een beetje reviews lezen. Met koptelefoontjes valt er VEEL te halen. Ook in de lagere prijs segmenten.
 
Ik heb Sennheiser CX300, zijn een stuk beter dan std oordopjes op een Ipod. Je merkt het verschil wel degelijk.
 
Vraag me alleen af of ik die inear plugs wel onder mijn helm krijg, wat ik met normale dopjes nog wel regelmatig doe

Edit: Zijn al besteld :)

Edit2: Wat een wereld van verschil idd :D.. Lekker bas er in (zoals het hoort) en je sluit je helemaal af van de buitenwereld :+
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top