This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het home-cinema topic

Status
Not open for further replies.
Zilver is zo lelijk. Het liefste gewoon glanzend zwart of eventueeeeel wit. Maar dan moet de prijs wel erg interessant zijn. Mja ik krijg sowieso negatieve kriebels van sattelietjes. :+
 
deze maand is bij technische unie de Sony HTD 750ss in de aanbieding, is dit een leuk setje? zit er aan te denken deze aan te schaffen.
 
Kwam een stukje in de krant tegen, en meteen even opgezocht op internet:

Dus ik wacht nog lekker een jaartje met aanschaffen
 
Volgens mij gaat die inkoop actie niet meer door of wel?

Laser tv zal ongetwijfeld een stuk duurder worden dan dat het artikel verteld.
 
Zo blijf je wachten, over een jaar is er weer iets dat nog beter wordt. Vergeet niet dat zoiets vaak erg duur zal worden bij introductie + dat er kinderziektes in kunnen zitten (denk aan eerste plasma's met inbrandgevaar)
 
mwaah, volgens mij hebben we 2007 al wel ruim gehad, en ik heb ze nog niet gezien in de winkels, al helemaal niet < 1000 e :+
Hierop wachten lijkt me vrij zinloos. HD is net een beetje aan het inburgeren, komt qua scherpte echt niet ineens een nieuwe standaard nu.
 
Het enige voordeel dat laser TV nu nog heeft is dat de productie koster lager liggen en als gevolg daarvan de schaalbaarheid van afmetingen groter is.

De eerste laser tv's zijn al gelanceerd door mitsubishi geloof ik. Maar net als DLP projectie schermen verwacht ik niet dat we het in europa snel gaan tegenkomen. Grote spelers hebben immers nog geen perbericht gegeven. En daarbij worden de next-gen plasma/lcd schermen binnenkort gelanceerd.

Feit blijft dat het een zeer interessante techniek is en beduidend lagere productiekosten heeft dan een lcd/plasma paneel. Het is enkel een kestie van tijd. Ik verwacht wel dat de lcd/plasma techniek sneller voorbij gestreeft gaat worden dan een beeldbuis.
 

Ik had de datum van deze tekst nog niet eens gezien. Maar ik zag er een stukje over in de krant en denk, laat ik eens koekelen hoe en wat.
 
Hallo ik heb een probleem ...misschien dat iemand mij kan helpen.

Dvd speler: PHILIPS DVP 5980 (HDMI)
Versterker: Sony STR-DG700 (HDMI)
LCD TV : Samsung LE 26R41b (HDMI)

Nu is het probleem dat ik totaal geen beeld krijg ...tv zegt contineu controleer kabel en Niet ondersteund.

Vanuit dvd speler loopt een HDMI kabel naar versterker (DVD IN) Van uit de versterker (Monitor out) loopt een HDMI kabel naar tv, ik krijg geen geluid en geen beeld.

Alvast bedankt
 
Mijn ht-kamer een nieuwe kleur gegeven, zwart/bruin met wit. Het geheel kijkt nu een stuk rustiger, en voor je gevoel een beter contrast.

Tevens nieuwe Monster hdmi kabel + optisch binnen. Top spul!
 
Ben samen bezig met me baas om de actie op touw te zetten.. Moet ff website fixen voor die actie en inschrijvingen enz..moet even kijken met inschrijvingen want pas vanaf 50 schermen is de korting rieel.. T gaat dan om de sharp aquos 32" HD ready..
 
Ben samen bezig met me baas om de actie op touw te zetten.. Moet ff website fixen voor die actie en inschrijvingen enz..moet even kijken met inschrijvingen want pas vanaf 50 schermen is de korting rieel.. T gaat dan om de sharp aquos 32" HD ready..

dus 40 / 42 " gaat niet meer door ?
 
Status
Not open for further replies.