Het home-cinema topic

Status
Not open for further replies.
Ik wil er ook wel 1 hoor.. net zoals zo'n mountainbike die iemand op theekransforum ooit zou regelen :P?..wie was dat ook nog maar :D
 
Ik zal eens aan mijn baas een prijslijst vragen, en met kortingen als ik er meer als 10 oid afneem.

Zal dan wel ff een site bouwen waarin de info staat enz enz..

Ik houw jullie op de hoogte.

Meer info over dat scherm?
Voor 400e heb ik ook wel intresse :+
 
Die 400€ per scherm is een schattingsprijs.. weet namelijk niet precies hoeveel er besteld gaan worden.. en aangezien er een project aankomt die ong 300 schermen nodig heeft, het nooit verkeerd is om er 10 meer te bestellen aangezien die prijzen dan zo laag liggen..

Ik zal morgen eens ff een lijstje maken met de prijzen van de schermen als ik ze gewoon per stuk kan bestellen. aangezien ik al 2 dagen niet op t werk ben geweest heb ik daar dus nog geen tijd voor gehad.
 
ik ben erggrggg benieuwd.. zat laatst al te kijken voor 42 inch full hd.. meer omdat ik steeds op het puntje van me bank moet zitten met COD4 omdat ik het niet zie :P
 
Kzal als ik thuis ben ook wat foto's maken van mijn home cinema... dus egt een cinema. 8 bioscoopstoelen, stalen frame voor de achterkant te verhogen, neon eronder, geluid door de gehele kelder, groot wit scherm, beamer etc. Foto's komen eraan!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top