Het home-cinema topic

Status
Not open for further replies.
De sony's zijn overal evenduur.

Ik werd aanbevolen door een maat van mij die verkoper was om voor de samsun te gaan. TV is scherper , meer kleuren en betere response tijd dan de Sony W2000 series.

Vergeet dat niet he , dat ik over de W2000 praat en niet de W3000.

Want als je goed zoekt heb je voor nog geen 1400 euro de samsung 40m86 en die is duidelijker scherper en helderder dan de Sony xW2000
 
En wat is de forumprijs? :#

Zal eens kijken wat me baas er van kan maken ;)..

Misschien als er straks meer intresse is, kan ik wel leuke actie organiseren..

Eind Maart komt er ws een order van 200 Aquos schermen, van ik meen 106cm die ik ook voor een leuke prijs kan kopen.. Aangezien de grote afname kan ik ze voor €400,- krijgen ws.
 
Zal eens kijken wat me baas er van kan maken ;)..

Misschien als er straks meer intresse is, kan ik wel leuke actie organiseren..

Eind Maart komt er ws een order van 200 Aquos schermen, van ik meen 106cm die ik ook voor een leuke prijs kan kopen.. Aangezien de grote afname kan ik ze voor €400,- krijgen ws.
Whut? Een Aquos 42" voor 400e? Count me in :)
 
De samsung kan niet tippe aan de sony ,maarja ieder zijn smaak, weet in ieder geval dat het een goeie actie is die zn geld waard is (de sony)
Je moet niet te veel naar de contrast ratio cijfertjes kijken omdat ze onderhand bij elke merk anders gemeten worden.
Net zoals mensen geilen op B&O 10000 euro voor een tv is geen probleem maar wat mensen niet weten is dat de inhoud bijna helemaal van phillips is.
Ik weet in ieder geval wel dat sony en phillips een stuk boven de samsung uitsteken kwa beeld kwaliteit. Maarja doe wat je wil geloven.

:*

Edit: je geeft trouwens ook een internet prijs op en Maikel heeft zn sony in de winkel gekocht daar betaal je altijd wel een stuk meer dan op het internet.
Ga eens voor de grap in winkels op zoek naar de samung je schrikt je dood van het prijzen verschil net zoals bij alle andere merken.

ja heb ik ook gedaan, in de winkel(media markt) 1099, is idd een aardig prijs verschil.. daarom ben ik ook maar op internet rond gaan kijken;) je slaat dan de verkoper over..

maar goed ieder zijn keuze
 
Zal eens kijken wat me baas er van kan maken ;)..

Misschien als er straks meer intresse is, kan ik wel leuke actie organiseren..

Eind Maart komt er ws een order van 200 Aquos schermen, van ik meen 106cm die ik ook voor een leuke prijs kan kopen.. Aangezien de grote afname kan ik ze voor €400,- krijgen ws.

Laat ik geen spelbreker zijn en me bij deze ook als geinteresseerde aanmelden. :+

Zijn er al schermen met een mooie pris per direct af te halen?
 
Last edited:
Laat ik geen spelbreker zijn en me bij deze ook als geinteresseerde aanmelden. :+

Zijn er al schermen met een mooie pris per direct af te halen?

Kan zo 81cm aquos hd ready voor ong €550 krijgen..
 
Last edited:
Laat mij het ook maar weten.

Heb nu een normale tv voor tv kijken, hd-beamer voor films, en kan ik een lcd tv'tje gebruiken voor de 360. In 1kamer, sweet.
 
Ik zal eens aan mijn baas een prijslijst vragen, en met kortingen als ik er meer als 10 oid afneem.

Zal dan wel ff een site bouwen waarin de info staat enz enz..

Ik houw jullie op de hoogte.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top