This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het home-cinema topic

Status
Not open for further replies.
Ik ben eruit, mede thanks to Erik. :*

KEF KHT 2005.2 setje icm Onkyo 505. Kan ik later eventueel nog uitbreiden met KEF iQ3's mocht ik daar behoefte aan hebben.

Volgende maand die KEF'jes halen.
 
Hmm, enige dealer waarvan ik zeker weet dat ze KEF verkopen hier is Mediamarkt, maar daar zag ik hem niet staan. Bij andere zaakjes hier in de buurt ligt de prijs gelijk een stuk hoger.

Audiospeciaal zaakje in Middelburg vroeg 450,- & Mediamarkt 399,- voor die 505 versterker, ik heb hem voor 299,- via een webshop. Om maar even het verschil aan te geven.

In dit geval scheelt het niet zo gek veel nee. Heb ze wel voor 459,- gevonden, maar enkel in het zilver. :/
 
Tot nu toe is Progress bij ons (computerspul) altijd erg behulpzaam geweest.. Geen lange wachttijden of onzin, iets kapot direct wat nieuws mee etc. etc... Ben er erg tevreden over..

Maargoed, ik woon dus in Hengelo, het is voor jou wat lastiger
 
Hoi,

Ik heb 2 'sattelietjes' Sony SS-V17, die ik op of aan 2 standaardjes wil hebben.
Ze zijn al wat ouder en ik kan zo niet iets vinden van Sony dat past..

Heeft iemand een idee of daar misschien universele dingen voor te krijgen zijn?
 
Vandaag ontvangen dus, kan m helaas niet testen. Heb nog geen boxensetje, moet wachten tot volgende maand daarmee 8P
 
Mwah, ik denk dat de meeste mensen hier niet zomaar 900 euro uit hun zak halen voor wat audio spul. Ik heb ook nog andere verplichtingen.

Maar komt goed hoor, paar spulletjes verkopen en dan het kan nog eerder ook.

/edit, en nee, het ergert me niet. Ik vind het zelfs niet eens irritant. :7
 
Last edited:
Niet de beste foto maarja, paar weken geleden gehaald Samsung LCD, Hd ready 26" , groot genoeg voor mijn kamertje, en het beeld van de 360 is beduidend beter!

[Ir]http://i16.tinypic.com/82204tg.jpg[/Ir]

Bedrading moeten nog even goed worden weggewerkt
 
Status
Not open for further replies.