This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het home-cinema topic

Status
Not open for further replies.

Nou ja... Als ik zo de specs hier en daar eens bekijk zit er toch al snel 100+ Watt verschil in LCD en Plasma, en dat bij dezelfde beelddiameter.

Maarggoed dat zal niet de belangrijkste reden zijn om die 42inch plasma niet te kopen. Hij is gewoon te groot. Met de Pal uitzendingen van tegenwoordig zit je gewoon tegen een kwalitatief te lage uitzending te kijken en aangezien we best dicht bij de tv zitten ivm ruimte ga je dat heel erg zien...

66cm is groot zat voor mij
 
welk heb je gehaald?

40 gb versie. 60gb is lastig te krijgen, en tevens boeien de extra functies die deze heeft me niet(2 usb poorten meer, sdcard reader en backwards compatibility. daarentegen zou de 40gb versie stiller zijn omdat er minder gekoeld hoefde te worden ivm andere processor.
heb em overigens nog niet echt gebruikt, nog geen spelletje :'(
 
ps3 is echt :~ ik heb beelden gezien op een blu-ray van GT-HD.
heb je ook een grote tv?

Ik heb nu een philips plasma 107cm maar met een vrij lage resolutie. Ben dus aan het kijken voor een hd ready of fullhd(twijfel nog)

Ga morgen ff kijken voor een spelletje btw :W
 
Ga nou maar voor een full HD anders ga je over 2 jaar alsnog aan de full HD en is een HD ready tv zonde geweest.
 
Nee joh, gewoon een beetje betaalbare tv kopen.

Ik heb een paar jaar terug een 23" LCD-tv gekocht voor 1000e. Lekkere investering
 
Ik dus 1,5 jaar terug een 42 inch plasma voor 1799, die kosten nu nog 800 oid :X
Sommige hd ready plasmas vind ik gewoon super om naar te kijken, zeker een 50 inch trekt me ook wel. Voor dat geld koop je echter ook al (bijna) een 42 fullhd. Mjah, feit is ook dat van een afstand van een meter of 3 a 4 waarvan ik dus kijk je het verschil niet eens echt goed kan zien.
//edit//
als iets geld weggooien is, dan is het wel een tv kopen tegenwoordig :+
 
Volgens mij is dit forum bedoeld voor een geld weggooiende hobby :+

Je moet gewoon kijken wat je budget is , dan het beste erin kopen en nooit meer naar de prijzen ervan kijken. Is alleen maar deprimerend , zo hard gaat de technologie momenteel.
 
idd was laatst stukje op tv nieuwe reeks Full HD ( plasma? of lcd? ) scherm was 9mm dik ofzo :X en was ook laatst in nieuwsboekje plasma 2 tot 100.000 contrast..
 
mijn samsung 32inch heb ik jaar geleden gekocht voor 800 euro. is nu nog steeds een redelijke prijs.
ik zou nu een 37inch nemen denk ik.
 
Volgens mij komt er over een tijd een tv met O-LED. Schijnt heeeeeeel erg scherp te zijn. Is wel wat over te googelen volges mij
 
Ja maar DAT gaat nog wel ff duren.

Beter koop je een tv van een eurootje of 800-1000max, want de prijzen zakken echt nog gigantisch

Of een projector, dat is helemaal :W
 
Hier bij de Mediamarkt in Groningen staat een Plasma scherm van Panasonic met een doorsnede van 260cm.. Prijskaartje: 79.000 Euro 8P
 
Status
Not open for further replies.