Het home-cinema topic

Status
Not open for further replies.
Mijn home-cinemake:

Samsung LE32R82b

Spec's:

Schermdiagonaal 81 cm
Resolutie beeld 1366x768 pixels
Contrastratio 8000 :1
Lichtopbrengst 550 cd/m²
Responstijd 8 ms
Beeldkwaliteit Wide Color Enhancer
HDTV Ready Ja
HDMI/DVI Connector HDMI
PC-ingang Ja
S-VHS aansluiting Ja
Bijzonderheden 3xHDMI
Afmetingen (hxbxd) 54.1 x 80 x 9.1 cm

2001578456982615767_rs.jpg


Verder een PS2, xBOX en pc kabel.

Niet op de rommel dernaast lette :p :D
 
Samsung LE32S81B (81cm) besteld, hopelijk eind deze week binnen.

Sony homecinema system al een tijdje binnen & Wii vorige week gekocht 8)

En als alles meezit aankomende zaterdag op me nieuwe kamer installeren.
 
Dit:
Dynamisch schermcontrast 4000:1

Vind ik niet echt echt goed voor een LCD tv.

De meeste hedendaagse LSC's draaien met minimaal 8000:1

M'n Samsung heeft zelfs 15000:1
 
Dit:
Dynamisch schermcontrast 4000:1

Vind ik niet echt echt goed voor een LCD tv.

De meeste hedendaagse LSC's draaien met minimaal 8000:1

M'n Samsung heeft zelfs 15000:1

Ja, alleen daar hoor je dit is belangrijk, daar hoor je weer van niet, als je op internet leest ook, iedereen zegt weer wat anders. Maar Pixel Plus HD verdubbeld de constrastwaarde weer heb ik gelezen. Dit beeld was imo. beter dan de Samsung. En sowieso het geluid van de Philips was beter.

Ik heb er dan ook niet veel verstand van, en ik wil het ook allemaal niet weten, ik heb me er geprobeerd in te verdiepen samen met me vader, maar daar lees je dit, in die winkel hoor je dat, gewoon kijken welke je het mooiste beeld vind hebben klaar, en geloof mij met HD digitale tv is het echt te mooi 8).
 
Ik heb zelf alles HD hier , dus ik weet hoe het eruit ziet en ik weet ook dat die contrast ratio wel van belang is in je kleurenspectrum en overflow.

En ik weet ook dat winkels je zwaar faken met wat ze laten zien.
Instellingen van de tv doen wonderen.
Heeft te maken met winstmarges die ze hebben op het product
 
Heb nu ook home cinema ole :P

Panasonic PV70
Pioneer DVD + Receiver
Kef speakers
 

Attachments

  • IMG_1616.JPG
    IMG_1616.JPG
    111.1 KB · Views: 72
Erg mooi setje! ik heb zelf ook pv70 ik heb hem in 37" jij ook volgens mij.
Kef is zeker een goede luidspreker, ikzelf heb met een helemaal zwarte harman kardon set.
 
42" is het. Kef's bevallen opzich prima, maar de subwoofer moet wel aan staan.

Enige wat me nog niet helemaal bevalt is de digitale decoder voor me gevoel. Van casema z'n ding.
 
42" lucky you :)
Ik heb zelf een digitale decoder van Samsung bevalt goed.
Mijn collega heeft ook die van Humax werkt opzich hetzelfde als die van samsung.
 
Ik ben aan het rondkijken voor een leuke set. Nu vond ik dit eigenlijk wel een toffe combi, iemand misschien op/aanmerkingen erop?

Onkyo-SR505-black.jpg


http://www.digitalstreet.nl/product_info.php?cPath=342_386_449&products_id=3797&osCsid=jcnejhn3veehft53bhb11gvgd2

icm

Harman-HTKS-11-black.jpg


http://www.digitalstreet.nl/product_info.php?products_id=4043

Lijkt mij persoonlijk kwalitatief een goede combi, en qua looks is het helemaal mijn smaak.

Dit alles dan nog met een zwarte Pioneer DV-380 dvd speler en een X-box 360. TV heb ik al op het oog (Samsung PS 42 C 91) maar kan ik atm niet betalen.
 
Die Onkyo is echt een goed ding, ook met HDMI wat dus echt chill is (helaas maar 2 ingangen).

Die speakers zijn imho veel te duur, beter koop je een setje Kef eitjes of geef je nog iets meer aan speakers uit.

Is stereo geen optie?
 
ik ken zelf de kef speakers niet, maar deze harman speakers ken ik wel endie klinken erg lekker, vooral het laag is vergeleken met andere subwoofers erg goed.
 
Idd, m'n oom heeft dat setje nu ook staan, erg zuiver geluid en goed zieke bass, dat wel icm met hk receiver met hdmi/optische shit
 
Die Onkyo is echt een goed ding, ook met HDMI wat dus echt chill is (helaas maar 2 ingangen).

Die speakers zijn imho veel te duur, beter koop je een setje Kef eitjes of geef je nog iets meer aan speakers uit.

Is stereo geen optie?

Bij de MediaMarkt staan ze voor 350, dus dat scheelt al iets. Die Kef eitjes heb ik ook gezien, maar die vind ik niet tof qua design.
 
Dit alles dan nog met een zwarte Pioneer DV-380 dvd speler en een X-box 360. TV heb ik al op het oog (Samsung PS 42 C 91) maar kan ik atm niet betalen.
die tv kan ik echt zeker aanraden hebben hem zelf hier nu 5 maanden staan echt topding, kijk alleen wel waarje hem koopt/besteld prijzen varieren ( toen ik hem kocht ) tussen de 1600 en de 950 euro..
momenteel is hij geloof ik 800
 
Ik zag vandaag nog een hele fraaie LG 106 cm voor 777,- die vond ik toch wel erg interessant. Qua design ook fraaier dan een willekeurige Samsung.

Wat is voor mij interessanter, lcd of plasma?

Voornamelijk voor x-box 360/dvd kijken en in mindere mate tv kijken.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top