Het home-cinema topic

Status
Not open for further replies.
ik ben opzoek naar een leuk speaker setje...

denon avr 900 5.1 versterker
denon cd speler
denon dvd speler

spullen zijn niet de nieuwste maar werken prima hier, alleen de speakers wat ik er nu op heb zitten zijn niet zo (sony)

wie raad me wat aan?

nieuw of 2ehands maakt mij niet zoveel uit...

heb gekeken naar een bose setje, maar ik wil dus zowel mooi dvd geluid als gewoon muziek...

Hangt een beetje van je budget af, zo'n KEF setje is best mooi voor het geld (500e).
 
Wat heb je nu dan voor (Sony) speakers?

Kan je beter even doorsparen, anders is het maar een kleine stap.
 
is geen setje ofzo, zijn gewoon overgbleven speakers wat ik had die ik er ff op heb gegooid... heb eeen vriend zijn bose erop gehad en klonk veeeeeeeeeeeel beter...

vind alleen zonde van de denon zooi, want heb voor dit spul toendertijd aardig wat neergelegd had dan net zo goed een el cheapo setje kunnen kopen... dus wil nu beetje knappe speakers hebben.

maar misschien heb je gelijk ff doorsparen, neem dit spul toch mee naar me eigenhuis enzo..
 
Het maakt sowieso heel veel uit als je dezelfde speakers op dezelfde afstand op dezelfde hoogte monteert. Dan is de basis in ieder geval goed.

Zo'n KEF setje kan best mooi zijn. Kost je 500e maar dan heb je wel 6 speakers, dus eigenlijk valt het dan ook wel mee.
 
Waarom vraag je wat mensen er van vinden, terwijl het al besteld is? :D

Ik heb dit in bestelling staan:
Canare Digiflex Gold II (= Antennekabel)
QED SILVER REFERENCE AV21 (= Scartkabel)
 
tsja ik kan m natuurlijk nog afbestellen als het helemaal ruk blijkt te zijn, of terug sturen, ik was iets te vlug met bestellen, had idd beter eerst ff kunnen informeren:P
 
Zo'n setje is prima als je snel tevreden bent en later niet meer wilt upgraden :)

Btw, mooie spullen Daniel!
 
dank je, ik laat het idd hierbij, heb nog een flips dvd recorder beneden staan dus opnemen is geen must en het is en blijft maar een slaap kamer. dat wou ik dus weten, zolang het maar geen echte rommel is
 
Waarom vraag je wat mensen er van vinden, terwijl het al besteld is? :D

Ik heb dit in bestelling staan:
Canare Digiflex Gold II (= Antennekabel)
QED SILVER REFERENCE AV21 (= Scartkabel)

Slecht spul is dat!!!

(of wou je geen mening terwijl je het al besteld hebt :P )
 
Haha, nee :P.
Had al genoeg research gedaan om er achter te komen dat beide kabels vere weg van slecht spul zijn :P

Ben nu op zoek naar de juiste HDMI kabel :D
 
Dat zeiden ze al inderdaad, maar wordt toch een Supra of een Ixos. 3-voudig afgeschermd, met zeer hoogwaardige connectoren.
 
Denon DVD-1730 gekocht 8)

nice wat was je kwijt?

ik heb laast nog getest tussen me dvd speler, zelfde kabels zelfde tv en zelfde dvd.. gaf tussen me denon, en een oud jvc ding best wat verschil in beeld...

echt raar...

kunnen testen omdat we aan het gamen waren met 2tv 2 console's enz...
 
€230,00 :! En alles zit er op, wat ik/er nodig ben/is :)
Kan hem zelf nog niet testen/uitproberen, omdat ik de kabels nog niet heb.

Morgen ga ik bezig om mijn LCD TV op te hangen, aangezien die aan een slap gipswandje komt, even flink wat verstevigen aan de andere kant. En bedenken hoe en waar ik mijn DVD/Digitaal kasje en aankomende receiver wil.

Morgen fotos!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top