Het home cinema topic #2

RF hoef je idd niet te richten en IR wel. Klein nadeeltje dus want het duurt soms wel tussen de 5 a 10 sec. om alles aan te zetten met de juiste instellingen dus je zit ff met dat ding in je hand, persoonlijk vind ik dat niet echt een heel groot probleem.

Over die plakkertjes en converters kan ik je niks vertellen, nooit in verdiept eigenlijk.
 
Denk dat ik dan RF pak, dan hoef ik hem iig niet in mn hand te houden terwijl alles opstart. Duurt idd even: tv bijvoorbeeld heeft even tijd nodig, dan moet die nog naar hdmi kanaal etc.

Harmony 1100:

harmony-1100_01.jpg


:7

Wel vrij prijzig, en moet dan nog ps3 meuk bij.
 
Denk dat ik dan RF pak, dan hoef ik hem iig niet in mn hand te houden terwijl alles opstart. Duurt idd even: tv bijvoorbeeld heeft even tijd nodig, dan moet die nog naar hdmi kanaal etc.

Harmony 1100:

harmony-1100_01.jpg


:7

Wel vrij prijzig, en moet dan nog ps3 meuk bij.


Daarnet gehaald :)
Gelijk de ps3 adaptor erbij genomen, en de RF-IR extenders. Wel een aardige smak, maar kan nu al mn av stuff bedienen zonder te hoeven mikken, en met 1 knop :) Nu nog een beetje kijken om ook de verlichting ermee te bedienen.
:W
 
Mis alleen nog een kabeltje van de RF-IR extender naar de ps3 module. ps3 werkt namelijk nog via IR. Is volgens mij een simpel kabeltje met 2 kleine stekkertjes, maar kan het nergens te koop vinden? Weet jij dat?
 
Zo... die dune eens goed uitgetest.

1:1 Blu-ray rips streamen (45 GB) over het netwerk gaat feilloos.
Met mymovies heb ik alle film-info toegevoegd, en op de dune krijg ik netjes een overzicht van alle hoesjes, ff op een hoesje klikken en ik krijg de beschrijving, nog een keer op ok, en de film speelt af.
 
Zo... die dune eens goed uitgetest.

1:1 Blu-ray rips streamen (45 GB) over het netwerk gaat feilloos.
Met mymovies heb ik alle film-info toegevoegd, en op de dune krijg ik netjes een overzicht van alle hoesjes, ff op een hoesje klikken en ik krijg de beschrijving, nog een keer op ok, en de film speelt af.

koel! Wij verkopen ze nu ook zag ik.. Hoop dat ik volgende week een fijne bonus krijgt :p 399 issie bij ons?, wat hen jij betaald?
 
Mooi spul hoor!

Heb een dvd/divx speler gekocht, 2ehandsje om even de tijd te overbruggen tot ik een HTPC af heb.

[ir]http://www.electron.bg/images/DVP5980.jpg[/ir]

front USB, HDMI en 1080p upscaling, prima.
 
0__2471_1.jpg


Ik heb deze, kan ik hier ook verlichting ect mee bedienen?
Werkt dat dan gewoon met van die draadloze ontvangers of werkt het weer op een andere manier?
 
0__2471_1.jpg


Ik heb deze, kan ik hier ook verlichting ect mee bedienen?
Werkt dat dan gewoon met van die draadloze ontvangers of werkt het weer op een andere manier?

kan wel. jb media light manager kopen. hier koppel je klikaanklikuit schakelaars aan, of fs20. ab-ir->jb media light manager-rf->lichtschakelaars.
nadeel is dat je met die van jou wel nog op de jb media moet richten.
 
Back
Top