Ik zou zelf voor de LG gaan, over Samsung hoor ik wisselende verhalen en zelf ben ik niet te spreken over reparaties (19" monitor/tv was na 1 jaar kapot, na "reparatie" heeft ie het hooguit 2 dagen gedaan), echter heb ik hem zonder bon of bewijs van aankoop kunnen laten repareren, dat is wel positief (Wilt niet zeggen dat dat altijd zo is, ik meen dat op het garantiebewijs (Wat ik nog wel had) staat dat je een bon of afschrift o.i.d. moet hebben).
Maar zo simpel is het niet...
Wat zijn je eisen, of wat is het doel?
Voorbereid zijn op de toekomst (DVB-C HD b.v.), goed geluid, meerdere ingangen, beeld kwaliteit (Kijkhoek zal ik niet op ingaan
)..etc.
Voor het geval dat je niet op de hoogte bent: DVB = Digital Video Broadcasting, C staat voor Cable (Gewoon kabel), T voor Terrestrial blah blah.
Toen ik 2 jaar geleden (Rond kerst 2009, wou bijna zeggen vorig jaar) mijn plasmaar TV kocht heb ik daar ook niet bij stil gestaan, echter krijg ik nu (sinds December of zo) gratis een DVB-C signaal, dus goedkoop digitale tv (Iets minder zenders, maar die mis ik niet), het beeld is velen malen beter dan het analoge signaal.
Maar beide TV's hebben een DVB tuner, echter heeft de ene iets meer als de ander.
Nu kap ik, ben bezopen en je kunt iig even denken over wat je wilt.
Er zijn ook vast wel mensen met meer verstand van zaken en/of andere suggesties.