Het home cinema topic #2

Mooie set, actieve sub kun je altijd nog los kopen. Ik heb ook iets dergelijks thuis staan en heb lang niet altijd de sub aan staan. Wel voor films, maar niet voor muziek. Ik zeg, doen!

Welke KEF serie had jij nou thuis Joost? Dat klonk wel lekker :#

Ff opgezocht voor je: KEF KHT3005SE

KEF-KHT-3005SE-W-with-HTB-SE-W.jpg

:love:

ben hier thuis wat aan het hobbyen met mediaplayers enz. echt ideaal die dingen!
Heb in de woonkamer een Netgear eva 9150 mediaplayer met interne 500 GB harddisk aan mn netwerk geknoopt.

NAS servertje is onderweg, Conceptronic Ch3mnas met om te beginnen een 2 TB harddisk (heb dan nog uitbreidingsmogelijkheden om nog een HD er bij te plaatsen)

en boven aan mn tv mijn laptop met XBMC erop (Aanrader!)
Nu nog een wireless toetsenbord met trackball voor mn laptop scoren en het is compleet :D

Nog meer mensen hier die met mediaplayers en NAS servers in de weer zijn ?

Hier een HTPC met XBMC en een Synology NAS met 4x 2TB. Sinds deze week ook Couchpotato erop draaien (automagisch films die je nog wil zien van usenet plukken zodra ze uit komen :)).

Ok, probleempje hier.

Ik heb een Marantz SR-4400

Nu heb ik 2 digitale en 2 optische ingangen.

Op Digitaal 3 (eerste 2 zijn optisch) zit de UPC box en op Digitaal 4 de DVD speler, het geluid van de UPC box komt prima door maar dat van de DVD speler herkend hij niet op een of andere manier.

Aansluiting is een 75 Ohm's digitale kabel dus moet goed zijn toch ?

Ff in de online handleiding gekeken, RAW en bitstream komen er niet in voor, PCM wel, straks ff mee klooien.

Thx iig.

Down sampling kan ik wel vinden, staat bij: Set to ON when outputting in
48kHz.

Last edited:
Het zou ook met de andere kabel moeten werken.
Heb je op de versterker een digitale ingang toegewezen aan een bron? Menu -> Simple Setup -> Input Setup.

Mmm, nee nog niet, met optisch werkt het ook niet.

Ff in menu kijken dan.

-edit- Gelukt, dvd op optisch 2 gezet en upc op digitaal 3, werkt nu naar behoren zover ik kan zien, ff dvdtje er in gooien :)

-edit-2 Alles ingesteld en het speeld weer prima, thx

Last edited:
Back