This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerktopic 2008-2009

waar ik vorig jaar mijn pijlen (Signal Rocket) vandaan had haalde het ook altijd in belgie.. alleen die gozer tijdje al niet gesproken en zit nou in buitenland dus kan niet vragen waarzo

Daar moet je dus KVK pas vertonen, bij alpeco..

Nou heb diegene waar mee ik ga of die voor mij gaat dat wel.. maar dan hebben ze gelijk al je gegevens etc? hij denkt dat ie dan gezeik kan krijgen?

Grts

Kvk heb je dus echt niet voor alles nodig bij Alpeco, (Lees: Voor consumentenvuurwerk)
Alleen als je proffessionele blokken wilt kopen of een 100k op 1 rol e.d. heb je kvk nodig.
Voor het kleine spul als nitraten, vlinders e.d kun je het gehele jaar gewoon terrecht bij Alpeco. (Zonker Kvk)

Voor lawinepijlen, supervlinders en ander zwaar spul hoef je niet naar België te gaan. Simpelweg omdat zulk soort spul daar net zo illegaal is als dat het hier is en dus ook niet verkocht wordt in de winkels. (Al zijn er een aantal winkels die zich niet aan die regels houden en het toch verkopen)

En ze willen je gegevens, zodat je als je er volgende keer binnenkomt en je hebt je kvk bijvoorbeeld niet bij je o.i.d dan zoeken ze je gegevens op in de computer.

Ik heb het meeste al binnen, dit jaar de variatie beperkt gehouden, Zink 901's, Cobra's & Explod's en wat leuke flowerbeds. En that's it.

Ohja en wat ik vergeten was te zeggen over mijn vorige post, met die link, dit is de normale variant, zon 18 cm hoog. meeste kenne deze denk ik wel?
deze vallen kwa knal redelijk te doen. Maar waar ik het in mijn 1e post over had is een nog grotere en dikkere variant, waar karbid niet echt aan kan tippen. Maar ik weet niet meer hoe die dingen heten. Overigens ik weet ze ook niet meer uit te halen, want de gene waar ik het bij kocht (particulier), is gestopt met vuurwerk.

haha het is weer begonne
zit nog steeds te wachten wanneer ik moet voorkomen sinds februari:S
is dit jaar een grote vangst al geweest dus ben benieuwd hoe het dit jaar loopt met de prijzen etc

Ik heb nog steeds lekkere vlinders van vorig jaar en een aantal dozen nitraten
Dit jaar zowiezo aan de mortieren :W

kleine kans dat er nu al echt vuurwerk controles zijn. maarja je kan natuutlijk altijd gepakt worden. maar in belgie zelf is nog maar weinig mooi/leuk spul te krijgen.

DEN HAAG – Het is pas september, maar op het Charlestonplantsoen in Den Haag hadden de bewoners al overlast van vuurwerk. Een van de bewoners vierde de verjaardag van zijn zoontje en luisterde dit op met vuurwerk in zijn tuin.

Klagende buurtbewoners konden niet op begrip rekenen van de 31-jarige vader en belden daarom de politie. Deze kon zelf nog zien dat er inderdaad vuurwerk in de achtertuin werd afgestoken. Maar ook voor de poltie kon de man weinig begrip opbrengen. De man werd aangehouden en kreeg een proces-verbaal voor het afsteken van vuurwerk.

hahaha dacht gelijk aan haagze sf 8P