Het Grote SOBW slapgeouwehoer Topic

Status
Not open for further replies.
RoP#6 said:
je heb wel het voordeel dat je niet met org frame enzo moet rijden.... en poly kuipwerk mag blijven gebruiken
psies dat zou een hoop investeren kunnen schelen en dat is voor sommigen ook doorslaggevend...
 
Whahahhaa, een kat in het nauw maakt rare sprongen zal ik maar zeggen.
Wel jammer dat de SBO bewust geen 50 cc races wil organiseren om niet direct met de SOBW te gaan concureren. Daarin tegen heeft de SOBW er totaal geen moeite mee om iets wat jaren onbespreekbaar was er zonder overleg met rijdersvertegenwoordigers doorheen te drukken. Met als doel de SBO dwars te zitten. beetje zielig

maar goed ik kan maar 1 ding zeggen het ligt niet aan de cc's dat er veel rijders zijn gaan switchen.
 
Last edited:
50cc moet hoe dan ook blijven @ races vind ik , dat is toch de klasse die nederland in vroegere jaren zoveel talenten heeft voorgebracht ,ik rij zelf ook graag 50cc :) en er zit nog wel veel meer in imo. zei het bij de sobw of ergens anders..

@ alex , tegenwoordig heb je bij de sobw zelfs extra trainingen als je std scooter rijdt , gewoon met de topsooter mee :*
 
RoP#6 said:
je heb wel het voordeel dat je niet met org frame enzo moet rijden.... en poly kuipwerk mag blijven gebruiken

Denk je dat er nu wel opeens 20 rijders zullen zijn in de topscooter? Anders is er nog geen fuck aan :)
 
Neen.. dat niet.

Echter is het best vervelend, om met origineel plaatwerk te moeten rijden. Zeker nu dit steeds minder voorhanden begint te raken, door het verdwijnen van de Zip Sp'tjes, en het daarbij slechter leveren van het kapwerk.

Poly-kappen zijn dan DE uitkomst, om met zipjes te kunnen blijven rijden, en het zo betaalbaar te houden.
 
Sander said:
Neen.. dat niet.

Echter is het best vervelend, om met origineel plaatwerk te moeten rijden. Zeker nu dit steeds minder voorhanden begint te raken, door het verdwijnen van de Zip Sp'tjes, en het daarbij slechter leveren van het kapwerk.

Poly-kappen zijn dan DE uitkomst, om met zipjes te kunnen blijven rijden, en het zo betaalbaar te houden.


ik ga ook zeker niet mijn achterkant wijzigen :p

ik snap ook niet helemaal waarom er niet een gemodificeerde beplating op mag , beetje stomme regeling imo..
 
Frans en Belgisch kampioenschap zijn beide met 70cc voor zover ik weet. Iig de leuke/competetieve kampioenschappen die ik ken. De belgen reden zelfs mee @ SBO kampioenschap, dit vast niet omdat ze al een 50cc blok hadden liggen :p
 
Het maakt me geen reet uit, of het makkelijker is, met betrekking tot het eventuele rijden in het buitenland...

Als je internationaal of ISC gaat rijden, moet je zorgen voor originele beplating. Zo simpel is dat..... Echter vind ik het met de schaarste van de kapdelen tegenwoordig een welkome tegemoetkoming van de organisatie, als bij het NATIONALE kampioensschap wordt toegelaten...
 
g-one said:
Whahahhaa, een kat in het nauw maakt rare sprongen zal ik maar zeggen.
Wel jammer dat de SBO bewust geen 50 cc races wil organiseren om niet direct met de SOBW te gaan concureren. Daarin tegen heeft de SOBW er totaal geen moeite mee om iets wat jaren onbespreekbaar was er zonder overleg met rijdersvertegenwoordigers doorheen te drukken. Met als doel de SBO dwars te zitten. beetje zielig

maar goed ik kan maar 1 ding zeggen het ligt niet aan de cc's dat er veel rijders zijn gaan switchen.

Wie zegt dat er geen overleg is geweest met de rijdersvertegenwoordigers van de desbetreffende klasses?

En Gé jij weet net als ik dat ze het niet doen om de SBO dwars te zitten. Het is voor de SOBW ook een kwestie van overleven. Bedenk wel dat wanneer de scooters wegvallen bij de SOBW de schakelmannen ook geen bestaansrecht meer hebben.
 
BART#21 said:
Wie zegt dat er geen overleg is geweest met de rijdersvertegenwoordigers van de desbetreffende klasses?

En Gé jij weet net als ik dat ze het niet doen om de SBO dwars te zitten. Het is voor de SOBW ook een kwestie van overleven. Bedenk wel dat wanneer de scooters wegvallen bij de SOBW de schakelmannen ook geen bestaansrecht meer hebben.

Ik spreek de expi vertegenwoordiger regelmatig en die wist van niets, het lijkt mij dat het alle rijdervertegenwoordigers iets aangaat doordat het aantal klasses invloed heeft op ieder zijn rijtijd

en, Rik dat tweede dat klopt wat je zegt, maar jij weet ook dat er al meerdere keren door Wil v Mil en Inne (al in 2000) is geprobeert iets op te zetten binnen de SOBW wat lijkt op de SBO nu. Nooit was er iets bespreekbaar 10 tallen argumenten waarom 70cc niet mogelijk was. alle agrumenten zijn nu zeker van tafel, nu blijkt dat de SBO het wel kan redden alleen. Terwijl de organisatie van SBO tot begin die jaar heeft opengestaan voor een samenwerking. Bijv expres geen SBO races op de SOBW race dagen, Rijders vrij laten om te rijden waar ze willen e.d.

maar door de arrogante houding van de SOBW is daar niets van gekomen, en dan zeg ik nu dat je gewoon te laat bent met je veranderingen.

verders geef ik gewoon mij mening hieraan, Ik snap dat het voor de sobw een noodsprong is, maar dat het zover heeft moeten komen ligt echt aan hun zelf.
dat weet jij ook!!
 
maar zijn er al mensen die dus std LC gaan rijden ?

of topscooter?

en wie gewoon AC blijven,

is naar mijn mening makkelijker voor mensen die twijfelen (bijv. ik) om miss std LC te gaan rijden maar als er niemand is en het topscooter effect word dan schiet het dus ook niet op.
 
g-one said:
Ik spreek de expi vertegenwoordiger regelmatig en die wist van niets, het lijkt mij dat het alle rijdervertegenwoordigers iets aangaat doordat het aantal klasses invloed heeft op ieder zijn rijtijd

en, Rik dat tweede dat klopt wat je zegt, maar jij weet ook dat er al meerdere keren door Wil v Mil en Inne (al in 2000) is geprobeert iets op te zetten binnen de SOBW wat lijkt op de SBO nu. Nooit was er iets bespreekbaar 10 tallen argumenten waarom 70cc niet mogelijk was. alle agrumenten zijn nu zeker van tafel, nu blijkt dat de SBO het wel kan redden alleen. Terwijl de organisatie van SBO tot begin die jaar heeft opengestaan voor een samenwerking. Bijv expres geen SBO races op de SOBW race dagen, Rijders vrij laten om te rijden waar ze willen e.d.

maar door de arrogante houding van de SOBW is daar niets van gekomen, en dan zeg ik nu dat je gewoon te laat bent met je veranderingen.

verders geef ik gewoon mij mening hieraan, Ik snap dat het voor de sobw een noodsprong is, maar dat het zover heeft moeten komen ligt echt aan hun zelf.
dat weet jij ook!!

Amen
 
menace2society said:
maar zijn er al mensen die dus std LC gaan rijden ?

of topscooter?

en wie gewoon AC blijven,

is naar mijn mening makkelijker voor mensen die twijfelen (bijv. ik) om miss std LC te gaan rijden maar als er niemand is en het topscooter effect word dan schiet het dus ook niet op.


wij blijven gewoon AC :*
 
Sander said:
Als je internationaal of ISC gaat rijden, moet je zorgen voor originele beplating. Zo simpel is dat..... Echter vind ik het met de schaarste van de kapdelen tegenwoordig een welkome tegemoetkoming van de organisatie, als bij het NATIONALE kampioensschap wordt toegelaten...
Ik weet niet waar jij ze besteld, maar ik heb daar geen problemen mee.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top