This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote plaats hier je scooter topic #8

Status
Not open for further replies.
mooi zipje,

beetje jammer van de velgen maar goed mooi zippie

Had geen sp blok meer liggen en ook geen type 1 voorvork met velg dusja moet wat he achtervelgje spuit ik nog wel dezelfde kleur.

@ Anne, uitlaatje is old skool en had ik inderdaad nog liggen.

Zo, erg balen van die SR! Flinke klapper gehad zo te zien. Die voorvelg is vrij waardeloos, je zou eigenlijk nog meer spaken moeten wegfrezen zodat je er nog 1tje overhoud, en dan de scooter fotograferen met die ene spaak precies achter de voorvork, dan lijkt je wiel te zweven Je zal er zelf ook wel aardig aan toe zijn denk ik?

ja ;( ik kwam uit een voorrangsweg en me juffrouw aardrijkskunde gaf me geen voorrang, ik had haar niet gezien en ben er opzij (deurstijl) opgeknald. Zei reed zelf met een opel corsa die 99% zeker total loss word verklaard, deurstijl , achteras en dak helemaal krom. Van de sr verwacht ik niet dat er nog veel goed van is, het blok hangt al scheef tegenover de rest , voorste wielas is krom , vork geplooid , alle ophangpunten van de kappen afgebroken , zelfs de steun onder de helmbak om die vanvoor vast te maken is afgebroken.Er is denk ik niets recht meer aan. Dus ja idd zwaar kut :'(

Oja 1 van de stopborden heb ik ook nog zelf "verbouwd" :+

uhm bij deze zal het niet meer gaan aangezien alle spaken gewoon al over zijn. Ik heb eigenlijk het hart van het wiel en de ring waar de band opzit los van elkaar.

Maar zelf niets erstigs mee gekregen?

Valt mee , wel felle rugpijn en schaafwonden , hand ligt open (had gelukkig lederen handschoenen aan) nek geforceerd en iets heeft tege mijn knie geklopt dus die laat goed merken dat hij er nog aanhangt. Het ergste vind ik dat ik een jaar al me centen in die sr heb gestoken en dat het allemaal voor niks is geweest.

Mag je hopen

met 600 voor de scooter mag je al blij zijn hoor. Verdere schade aan jezelf kan tot in de duizende euro's lopen

Damn best wel sick ongeluk dan.
Alsnog, flinke SR als je met dat ding een opel corsa total loss rijdt, en de SR er op zich nog relatief fatsoenlijk uitziet (afgezien van de voorkant, obvious). En beterschap.

schade valt wel mee toch? en het is ook een redelijk std ding , dus niet moeilijk klaar te maken..

ik heb ze iig wel stukken verder in elkaar gezien..

zolang het frame niet krom is is er niks aan de hand

volgende keer iig wel beter uitkijken

voorrang of niet , dat zegt weinig zoals je nu wel hebt gemerkt

iig beterschap en succes met het eventuele opnieuw opbouwen..

Uhm vrij std?? |( en ja de kader is op alle mogelijke manieren krom.

is gewoon een compleet std kappenset , verder zijn alle framedelen ook std , dus zo weer terug te plaatsen.

volgens mij is het frame nog gewoon recht hoor , teminste vanaf de zijkant gezien anders zaten je kappen wel anders.

voorvork kan iets krom zijn , maar niet veel.

zoals ik al zei , ik heb nog wel VEEL erger gezien , complete wrakken die er weer als nieuw uit zagen later.

het lijkt vaak veel erger dan het is..

laat zien...

ik had altijd wel foto's van echt compleet vernielde scooters , maar ik weet niet waar die zijn gebleven..

zoals bijv een SF waarbij het voorwiel ONDER de treeplank zat , incl voorvork en al!

Hyosung waarbij het stuur letterlijk op het zadel zit

Status
Not open for further replies.