haha, stukke mooier.
Hartstikke goor blok eronder, vering goed aan het roesten.
Inderdaad stukken mooier dan het blinkende chroom van een nieuwe vespa !
ja , maar oude dingen worden nu weer stoer , kijk maar naar de Vespa
een scooter eigen maken o.k., maar dat dan iedereen hetzelfde spul erop zet noem ik gewoon na-apen en dan is elke aerox gewoon weer gelijk 8P
ik vind het altijd zo jammer dat dat gebeurd , en het komt eigenlijk alleen maar door verkeerd op de stander zetten en/of erop zitten!
74.000 moet kunnensommigen lopen dan nog beter dan sommige scooters met 6000 op de klok...
met 1 voet op de standaard blijven staan, en dan als een bezetene aan het stuur gaan rukken
Melf als die Neos motorisch hetzelfde is als optisch, dan zit die beter in elkaar dan een nieuweop kentekenplaatje na..
En Edwin, ik ben het opzich wel met Tommy eens @ nieuwe Vespa, omdat je iemand bent met verstand van scooters. Als je nog nooit hebt gesleuteld ofzo, oke..Maar goed, als je het er voor over hebt ...
...zou ik alsnog voor de S-versie gaan
zo , even de Neo's , geheel standaard eigenlijk maar voor 75 euro gekocht en weer opnieuw opgebouwd! veel is vervangen , maar dan heb je ook een goeie scooter , dus niet opgelapt zoals de meesten doen , nieuw kappensetje is niet zo moeilijkIk ben van mening dat zo'n dingen technisch net zo goed moet zijn als dat ie eruit ziet!
let niet op de gele velg , ik heb al een achtervelg gespoten liggen maar zit er nog niet om!
We wilden eigenlijk eerst de velgen zwart spuiten ,maar dat word gewoon te donker.