Het grote plaats hier je scooter topic #12

of zullen we gewoon de discussie nooit meer opbrengen en gewoon is kappen met mensen onderuit schoppen . :+ ik heb de pk's meer heb ik er niet over te zeggen . iedereen loopt continu maar te roepen . van hoe of wat . en ik wordt er een beetje moe van . zelfs zo moe dat ik aant twijfelen ben om er mee te stoppen . dus ga vooral zo door en jullie verliezen er weer een ...

of zullen we gewoon de discussie nooit meer opbrengen en gewoon is kappen met mensen onderuit schoppen . :+ ik heb de pk's meer heb ik er niet over te zeggen . iedereen loopt continu maar te roepen . van hoe of wat . en ik wordt er een beetje moe van . zelfs zo moe dat ik aant twijfelen ben om er mee te stoppen . dus ga vooral zo door en jullie verliezen er weer een ...

Jonge, DIRECT stoppen dan!!!!

Laat ik je niet zien bij de eerste sprint as seizoen!!! 25pk... wie denk je wel niet dat je bent?

Wat boeit het iedereen hoeveel fucking pk's iemand heeft.
Dat is niet de enige bepalende factor in je eindtijd.

Zet nou maar goede tijden neer, dan hoef je het niet eens over pk's te hebben.

Jonge, DIRECT stoppen dan!!!!

Laat ik je niet zien bij de eerste sprint as seizoen!!! 25pk... wie denk je wel niet dat je bent?

groote praat hoor ... jij bent nou presies het type wat we niet moeten hebben bij de sbo . dus ik hoop dat ik je wel zie bij de eerste sprint . kunnen we nog even gezellig verder babbelen . :+

Wat boeit het iedereen hoeveel fucking pk's iemand heeft.
Dat is niet de enige bepalende factor in je eindtijd.

Zet nou maar goede tijden neer, dan hoef je het niet eens over pk's te hebben.

kijk dat is praat.. precies de reden waarom ik zelf nooit erover ben begonnen..

9||6

We houde erover op, en ruzie maken vechte we wel uit op de 150 meter?:W

Hey Tonnie die carb herinner ik me nog ja!! Wat een maf ding was dat toen zeg! Deed het qau topvermogen niet extreem veel minder geloof ik? Was misschien ook wel omdat die lekker arm liep ermee.............

En @ 25 pk dude, jou vermogen zegt niet extreem veel met dat korte blok. Mits je nog steeds qau overbrenging wat delen van Ron gebruikt. En wat ik op de laatste sprint gezien heb, had je dat deel nog wel. Dus vandaar heb je niet echt een relevant vermogen tov andere blokken en rijdt je gezien het vermogen ook niet echt dikke tijden. En is die op de bank behoorlijk enthousiast, en ja dat heb ik al meerdere malen getest, overbrenging van korte mina blokjes kan ik onderhand wel dromen :-)

Verder is stoppen vanwege wat commentaar wat slapjes natuurlijk, vooral als je dat commentaar zelf veroorzaakt.

GR

probeer je hiermee nou zeggen dat vertanding invloed heeft op je pk/vermogen ?

Back