Het grote plaats hier je scooter topic #11

Status
Not open for further replies.
misschien zit hij nog in de primer? (of doen ze dat niet echt bij brommers/scooters?) vind wit ook niet echt mooi voor een rs.

@die sr ben je te lui om af en toe je brug is een keer te kuisen? :P je ziet amper nog dat het een gele is :)

Oke, persoonlijk dan. Want dit is de definitieve kleur.
Maar op de foto is die vrij mat.

1361221682_5_nwWR.jpeg

Op deze foto is de glans wel te zien

(Stukje van) mijn scooter :#

[ir]http://i567.photobucket.com/albums/ss116/FlyMelvK/IMAG0435.jpg[/ir]

[ir]http://i567.photobucket.com/albums/ss116/FlyMelvK/IMAG0436.jpg[/ir]

[ir]http://i567.photobucket.com/albums/ss116/FlyMelvK/IMAG0437.jpg[/ir]

Bovenste zuigerveer is dr gewoon helemaal tussenuit geklapt. Terug naar originele cilinder maar weer denk ik :P

Laat je het hele zooitje netjes afwerken enzo, zodat het minder hard slijt enzo, nieuwe lagers erin, nieuwe krukas erin, loopt het alsnog kapot na een goeie 1500 km 8P

Last edited:
Ja idd, denk dat ik de originele cilinder er maar weer op zet.. Moet weer 1x per week naar Den Bosch rijden (36km enkele rit) en de rest vd week naar Helmond (12km enkele rit). Over maandje ofzo heb ik toch me auto rijbewijs, dan ga ik een snellere cilinder erop zetten, iets van Athena Racing + C16 ofzo.

Maar dan niks aan het uiterlijk veranderen

Daar heb ik al een en ander aan veranderd :P Wilde nog wachten met de laatste wijzigingen voordat ik hier weer foto's ging plaatsen (RS24/10, ledjes in knipperlichten, echte xenon, zadeldekje met pia logo met rode stiksels e.d.)

Gewoon niet upgraden en geld in je zak houden :!

Had ik het maar gedaan ^ :P Blij dat ik van de scooters af ben :D

nee ,auto's zijn goedkoop als ze kapot zijn ;)

ik heb ook nog zat scooters en ben 33 , juist als je een auto hebt is het mooier om een scooter te hebben want juist dan kun je er mee doen wat je wilt en kan het ook mooi blijven..

de meeste straatscooters zijn niet lang mooi..

en als je een goeie scooter hebt kost het je vrijwel niks , mja , dan moet je dus geld uitgeven anders blijf je altijd kloten ;)

@ melv16 , een 70cc voor langere afstanden is altijd kut , het is er ook niet voor gemaakt , als je veel km's moet rijden zou ik gewoon een 50cc cilindertje nemen zoals std cilinder en deze er rondom heen goed maken en dan tevreden zijn..

het gaat immers om je vervoer , daarnaast zou ik als je toch een scooter wilt voor de show/lol gewoon een 2e scooter nemen , zo duur hoeft dat niet te zijn ..

@ maarten , beter ook glans , mat wit lijkt me erg lastig poetsen :P

maar net brommertje!

ik heb zelf ook nog een RS gehad , niet lang gehad , helemaal netjes gemaakt , was een sloper...

@ melv16 , een 70cc voor langere afstanden is altijd kut , het is er ook niet voor gemaakt , als je veel km's moet rijden zou ik gewoon een 50cc cilindertje nemen zoals std cilinder en deze er rondom heen goed maken en dan tevreden zijn..

Heb de originele cilinder er nu weer opgelegd. Is weer even afkicken, rijd helemaal niet door in vergelijking met die 70cc.

Maar in principe moet het dalijk gewoon kunnen, als ik met de auto naar school ga en met de scooter naar het werk.

In de loop van de week even langs degene gaan waar ik het spul vandaag heb om te kijken of het nog gehoond kan worden. Hij is iig kapot gelopen doordat de zuigerveer in de uitlaatpoort heeft gehapt. Waarschijnlijk komt dat door een te kleine slotspeling, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Heb het bij het monteren eerlijk gezegd ook niet gecontroleerd, omdat ik er vanuit ging dat dit al was gecontroleerd bij het afwerken van de zuiger en cilinder.

Maar ik rijd sowieso nog door met de 50cc totdat ik mijn autorijbewijs + auto heb, en dan kijk ik wel verder. Sowieso komt er tegen die tijd gewoon weer een 70cc op.

honen kan , tot 49mm wel dacht ik.

het lijkt mij idd iets te maken te hebben met de veer ,maar kan ook zijn dat ie net te arm stond vanwege de vegen op de zuiger , en als de veer daardoor te heet is geworden kan deze ook nog eens teveel uit zetten..

Dat zou ook kunnen idd, maar het mengsel (air/fuel) was 13,4 en dat was volgens degene die het heeft afgesteld nog ietsje aan de rijke kant, maar dat had hij bewust gedaan omdat het gewoon voor straatgebruik was.

Dat zou ook kunnen idd, maar het mengsel (air/fuel) was 13,4 en dat was volgens degene die het heeft afgesteld nog ietsje aan de rijke kant, maar dat had hij bewust gedaan omdat het gewoon voor straatgebruik was.

13,4 is niet echt rijk. Zou voor straat zeker naar 13 gaan.

Status
Not open for further replies.
Back