Het grote plaats hier je scooter topic #10

Status
Not open for further replies.
Ik rijd ook alleen heel af en toe op straat en dat is zeker niet zonde, zou het eerder zonde vinden om een paar keer per jaar veel km te moeten rijden met de scooter op een aanhangwagen, om op diverse plekken in nl een paar keer 7 seconde je gas open te jagen ;) Vind het wel een mooi en netjes ding, 1 minpuntje vind ik dat de voorvork vrij veel is verlaagd, of dat lijkt iig zo.

@Oscar

zoveel tijd zit er niet in dat blok?

ik heb het zelf in elkaar gezet? en vasco heeft er wat tijd ingestoken met afstellen. wat ook zeer op prijs is gesteld?

wat ik zonde vind/vond, is dat het blok geen echte rijder voor was zoals het al eerder is gegaan met een ander blok.

je kan je dat bigbore blok vast nog wel herinneren?daar zijn pas wat uren in gegaan!is uiteindelijk 1 keer wat mee gedaan,wat zeer positief was.
en daarna aanpassingen zijn gekomen om het te verbeteren.
uiteindelijk niks mee meegedaan en ligt nu verspreid in onderdeeltjes door heel nl.
daar had niet alleen vasco heel wat uurtjes aan besteed maar ook ik!
dus ga me niet vertellen wat zonde is!

maargoed der zal wel een spook verhaal rond gaan over dat blok,maar als je de andere kant van het verhaal niet kent. heb jij geen recht om het zonde te vinden

Last edited:
Van de zomer de stalker gekocht en beetje mee leren stuntrijden :) Ging vrij snel al aardig goed al zeg ik het zelf :W

Tijdje terug verkocht aangezien er geen kenteken op zat en ik het vervoeren op de kar ook zat was.

Nu te dubben om er een motor bij te kopen om het daarmee te gaan leren :)

Edit: niet op mijn hoofd letten gheghe :P greep net het stuur weer vast met mijn linkerhand.

Band van je scooter is leeg :o

Die Typhoon is echt retestrak ja!

En Mafs, dan heb je meer balans als je wheelies doet. Of bedoelde je het sarcastisch?

Van de zomer de stalker gekocht en beetje mee leren stuntrijden :) Ging vrij snel al aardig goed al zeg ik het zelf :W

Tijdje terug verkocht aangezien er geen kenteken op zat en ik het vervoeren op de kar ook zat was.

Nu te dubben om er een motor bij te kopen om het daarmee te gaan leren :)

Edit: niet op mijn hoofd letten gheghe :P greep net het stuur weer vast met mijn linkerhand.

Ik heb nog wel een motor voor je in de handel. 1200 euro. Ben je gelijk klaar. Alle stunt parts zitten er op.

Als je ziet hoeveel tijd er in dat blok is gestoken enzo, kan ik niet helemaal snappen:)

ik ben met een 88 tcr bezig word ook gewoon voor 1 a 2 keer in de week knallen op straat

vin ik alleen maar beter, 150 meter vooruit jeej daar word je egt blij van ( nouja ik niet tenminste)

nee klopt maar is wel slijtvast en betrouwbaar:P

evo70 standaard,carters twins getuned, evo spiebaanlose krukas,evovario, mhr overrange poulies, vl14+krom spruitstuk,24 mikuni, hpi2004 en c20 en STD vertanding en dat goed voor 18,5 pk:P

ik ben met een 88 tcr bezig word ook gewoon voor 1 a 2 keer in de week knallen op straat

vin ik alleen maar beter, 150 meter vooruit jeej daar word je egt blij van ( nouja ik niet tenminste)

Als je bij de Sbo in de top kan meeknallen dan is dat zeker wel leuker dan op straat knallen.

Maargoed ieder zijn ding!

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=26195&stc=1&d=1290357650[/ir]

nog een andere uitlaat en led's zoeken en hij is af.

Attachments

• ABCD0002.JPG
    ABCD0002.JPG
    428.6 KB · Views: 1,775
Status
Not open for further replies.
Back