Het grote Nutteloze/Leuke Filmpjes topic #9

Status
Not open for further replies.
Je zou even het hele gesprek moeten bekijken.. Ze had hiervoor nml al een vraag gesteld (maar dat kon jij niet weten)... Mismatch ben ik het zeker mee eens, maar dat maakte het ook juist wel weer mooi.. Dat zo iemand niet meer op gevoelsniveau kan denken zegt toch wel iets..

Ik heb inderdaad niet het hele gesprek gehoord. Maar als Lakeman netjes op de eerdere vragen heeft geantwoord en zij stelt de vraag nogmaals en verzuimt daarbij de vraag in het juiste perspectief te zetten dan lijkt het mij duidelijk waar ze op doelt. De vraag in de vorm van het citaat. Kennelijk was ze daar gewoon op uit. :)

Sowieso, als ze de gevoelskabouter uit wilt hangen dan moet zo maar columns voor "Vrouw" gaan schrijven oid. Financien hebben daar weinig plaats voor imho. :P

Hahaha, weet niet wat ik grappiger vind hoor!
Hoe jij dat filmpje gevonden heb, of hoeveel er daadwerkelijk uitkomt :P

Maar het is inderdaad aardig wat haha.

Is een neplul heren, ken wat mensen in de industrie, kenmerkend is dat hij constant zijn lul vasthoud en dat je nooit het hele zaakje "vast" ziet zitten ;)

vervelend als je op je buik slaapt en je krijgt een boner 's nachts.

:')

edit; ahhhhh kijk NU komt de aap uit de mouw hoe je die S65 bij elkaar hebt gesprokkeld ;)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=CpXZUmnkpsk"]Pimp je TomTom[/ame]

Whaha, ik kwam dit filmpje gister tegen op youtube. Gaat over hoe je je TomTom moet pimpen. Wel beetje 18+ :P

Status
Not open for further replies.
Back