Het grote Nutteloze/Leuke Filmpjes topic #9

Status
Not open for further replies.
Lakeman houdt z'n emoties even niet onder controle. jammer had niet gehoeven. Hij word t ook wel enorm uit de tent gelokt door die gemeente-interviewster, die kennelijk te dom is om de essentie uit zijn verhaal te halen en een compleet kromme vraag stelt. Toch laat hij zich kennen, imho.

Hoezo? Zij vraagt gewoon hoe het voor hem voelt om als de boeman neergezet te worden.. Kan hij wel blijven schreeuwen dat hij het niet is, MAAR dat was de vraag niet.. Ik vond het wel mooi :D!

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=xRbQqf3rGuk"]YouTube - Kabouter Wesley - Betovering[/ame]
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=S0-XN3_-hqw"]YouTube - Kabouter Wesley - Natuurbescherming[/ame]

Is een bekend tienermeisjes liedje in Japan, genaamd carameldansen. En je hebt daar heel veel emoboys, gaan met maskers op naakt voor de camera dansen of zichzelf snijden enzo. Levenloze types..

Hoezo? Zij vraagt gewoon hoe het voor hem voelt om als de boeman neergezet te worden.. Kan hij wel blijven schreeuwen dat hij het niet is, MAAR dat was de vraag niet.. Ik vond het wel mooi :D!

Omdat zij hem in haar vraag impliciet veroordeelt en schuldenaar maakt voor een gebeurtenis waarbij het onduidelijk is wat zijn aandeel daarin is geweest.

Omdat zij hem in haar vraag impliciet veroordeelt en schuldenaar maakt voor een gebeurtenis waarbij het onduidelijk is wat zijn aandeel daarin is geweest.

Zelfs JIJ snapt het niet, had ik niet van je verwacht.. Dat doet ze helemaal niet, ze vraagt wat hij vindt van het feit dat hij in de media wordt neergezet als een boeman.. Ze probeert hem dat 2 keer duidelijk te maken, dat het haar niet gaat om wat hij nu wel of niet is, maar het feit dat de media daar zo over doet..

Last edited:
Zelfs JIJ snapt het niet, had ik niet van je verwacht.. Dat doet ze helemaal niet, ze vraagt wat hij vindt van het feit dat hij in de media wordt neergezet als een boeman..

Ik citeer. "U heeft iets geroepen in Goedenmorgen Nederland en dit was het effect", "Hoe voelt dat?" Ik snap het blijkbaar volgens jou niet niet, maar daar ben ik mischien wel blij om. Er wordt met geen woord over media gerept. Zij wil kennelijk een gevoelsverband aansnijden tussen een uitpraak en het effect van die uitspraak. Media heeft daar niets mee te maken. De vraag is ook nog eens totaal irrelevant.

Duidelijk niveau mis-match aan tafel.

Je zou even het hele gesprek moeten bekijken.. Ze had hiervoor nml al een vraag gesteld (maar dat kon jij niet weten)... Mismatch ben ik het zeker mee eens, maar dat maakte het ook juist wel weer mooi.. Dat zo iemand niet meer op gevoelsniveau kan denken zegt toch wel iets..

Status
Not open for further replies.
Back