Het Grote Nutteloze/Leuke Filmpjes topic #14

Status
Not open for further replies.
Zit wat van die 9/11 filmpjes te kijken. Building 7 lijkt toch verdomde veel op controlled demolition:P Begin dat nog te geloven ook:D! Eigenaar van WTC sprak over "pull it" en nog meer van andere vreemde feiten.

Vind die theorieën altijd maar dikke bullshit, maar die over building 7 is zo gek nog niet :P

wtc7an.gif

Zit wat van die 9/11 filmpjes te kijken. Building 7 lijkt toch verdomde veel op controlled demolition:P Begin dat nog te geloven ook:D! Eigenaar van WTC sprak over "pull it" en nog meer van andere vreemde feiten.

Vind die theorieën altijd maar dikke bullshit, maar die over building 7 is zo gek nog niet :P

En het pentagon dan?
Zie je een vliegtuig invliegen? zie je wrakstukken liggen?
Ze wisten niet hoe snel ze "bewijsmateriaal'' moesten verbergen, door alles op te ruimen en zand te stooien.
Ohja de wrakstukken van het vliegtuig die waren verbrand door de intense hitte van kerosine, maar er zijn wel lichamen gevonden...

En het pentagon dan?
Zie je een vliegtuig invliegen? zie je wrakstukken liggen?
Ze wisten niet hoe snel ze "bewijsmateriaal'' moesten verbergen, door alles op te ruimen en zand te stooien.
Ohja de wrakstukken van het vliegtuig die waren verbrand door de intense hitte van kerosine, maar er zijn wel lichamen gevonden...

Jaja, bush zit erachter. Rofl.

Complottheoriën my ass.

Jaja, bush zit erachter. Rofl.

Complottheoriën my ass.

Ik daag je uit...
-Laat mij eens het vliegtuig zien wat het pentagon invliegt? Of in ieder geval wat wrakstukken ervan?
-verklaar eens waarom wtc 7 zonder geraakt te zijn door een vliegtuig zomaar in elkaar stort? En ook nog eens zo mooi recht omlaag stort?
-Laat mij eens united 93 zien wat neergestort is? of in ieder geval wat wrakstukken ervan?

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=mhLhK0HeU6Q"]Conspiracy Theory with Jesse Ventura: "9/11 Pentagon" (FULL LENGTH) - YouTube[/ame]

Ik daag je uit...
-Laat mij eens het vliegtuig zien wat het pentagon invliegt? Of in ieder geval wat wrakstukken ervan?
-verklaar eens waarom wtc 7 zonder geraakt te zijn door een vliegtuig zomaar in elkaar stort? En ook nog eens zo mooi recht omlaag stort?
-Laat mij eens united 93 zien wat neergestort is? of in ieder geval wat wrakstukken ervan?
Vannacht een docu gezien op een Belgische zender, daar waren beelden te zien met stukken van het vliegtuig. Delen van de motor, beplating enzo...

Verder vind ik dat verhaal van gebouw 7 wel interessant:7

Vannacht een docu gezien op een Belgische zender, daar waren beelden te zien met stukken van het vliegtuig. Delen van de motor, beplating enzo...

Verder vind ik dat verhaal van gebouw 7 wel interessant:7

Volgens de 9-11 commission report. Zou het vliegtuig verdampt zijn door de hitte van kerosine... Maar er zijn wel 184 van de 189 passagiers geïdentificeerd.

Heb toch echt beplating en een deel van een motor zien liggen8P
En dat werd ook gezegd...

Heerlijk die complot theoriën:love:

Je hebt ook nog iets van 'loose chains' oid...youtube filmpje over de complot theorieen van 9-11. Heb hem zelf nooit gezien maar wel vaker iets over gehoord.

Ik vind die theorieën ook vreemd allemaal, maar toch ook wel weer interessant :P

Zo zijn er nog meer vreemde feiten.

- Ooggetuigen zeggen dat het geen normaal passagiersvliegtuig was (geen raampjes bijv.)
- Op beelden duidelijk te zien dat er onder de vliegtuigen (vlucht 11 en 175) iets (military drone?) vastzat, wat er onder een passagiersvliegtuig NOOIT zit. (is ook onderzocht en geanalyseerd door een Spaans inspectiebureau)
- Vlak voor / tegelijk met de inslagen in de torens de flashes? (neus is van aluminium, gebouw staal. Neus wel een flash, vleugels niet (vleugels ook van staal)
- Torens zouden kunnen blijven staan, top breekt scheef af/rest van de constructie was sterk genoeg om de rest van het gewicht op te vangen
- Er zijn GEEN beelden van de passagiers, die in de vliegtuigen zaten, op de verschillende luchthavens. Evenals dat vlucht 11, door de Bureau of Traffic Statistics NIET als opgestegen is geregistreed ( http://letsrollforums.com/imagehosting/347a6a63d29e0b.jpg )
- Als er geen beelden van die passagiers zijn, waar zijn/waren ze dan?
- Live 911 telefoongesprekken zijn gefaked ( man aan de telefoon: "i can barely breath" paar seconden later ademt hij weer normaal. Vrouw aan de telefoon wordt gevraagd of er brand in het gebouw is, haar antwoord:"i don't know, it's too hot in here"
- Bush zegt dat hij beelden van het 1e vliegtuig heeft gezien toen die in het gebouw vloog, dat terwijl die beelden pas de volgende dag 12 september door de betreffende cameramensen zijn afgegeven.
- Waarom was alles idd snel opgeruimd etc.

http://letsrollforums.com/happened-passengers-4-flights-t20496.html?

+ nog meer onlogische/bizarre feiten.

En idd, hoe kan building 77 'zomaar' instorten als een controlled demolition?

Ik ga morgen een alu hoedje kopen denk ik :D

Status
Not open for further replies.
Back