Het Grote Nutteloze/Leuke Filmpjes topic #13

Status
Not open for further replies.
En als ze geholpen zijn valt 70% terug in zijn oude patroon.
Vaak zat al in het nieuws geweest dat het nu niet eens meer nieuwswaardig is.

TOT je zelf iemand uit je vriendenkring, familie of bekenden hebt die door psychische problemen in ''Delta'' @Portugaal zijn beland zul je altijd die gedachtengang die je nu hebt blijven hebben.

Vind alleen dat de man beter een blok beton aan zijn been had kunnen hangen en in het water had kunnen springen (wel ff briefje achterlaten).
Resultaat verzekerd en je hebt nagenoeg alleen jezelf ermee en niet 150 omstanders.
Je moet altijd maar zo denken, hij zal er vast een reden voor hebben.

Word niet voor niks Tax-land genoemd.
Maar goed er lope er nog steeds meer los dan vastzitten.

Bjorn Gelukkig hebbe we onze eigen mening..
Het was een slecht NL sprekende man dus zeg voor mij alweer genoeg.

Ik hoop dat je je om een boom vouwt in die Supra van je.
Ambulance bellen? Nah.. Die mongool rijdt er toch zelf zo mee?
Ambulance laten rijden kost geld man! Gaan de ziektekosten weer omhoog..

Dit tax-land is gvd wel 1 vd beste landen in heel de wereld om te wonen/leven.
Dat er mensen misbruik van maken ben ik ook op tegen, maar hoe de neuq weet jij dat adhv dit filmpje?
Ook snap ik dus in de verste verte niet wat het slecht spreken van een taal/allochtoon zijn hiermee te maken heeft.

Ik zou hem ook niet helpe ofzo.
Eerder weg lopen. Hoef zoiets niet te zien.

Zulke mensen horen niet geholpen te worden. Klink hard maar zo denk ik er over.
Kost ons(belastingscenten) uit eindelijk alleen maar geld.

Zolang jij zo simpel blijft zijn jouw belastingcenten wisselgeld. 8)

De gedachtegang van sommige (mongolen, if you wish) is haast nog verbazingwekkender dan een fikkend persoon.

ga is nutteloze filmpjes posten joh wijfies

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=69U-PKa1pns&feature=related"]YouTube - Trollface Soundtrack (Trollfest - Trollkamp)[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=pXyBr2ugVUc"]YouTube - TrollRoll'd[/ame]

Ik hoop dat je je om een boom vouwt in die Supra van je.
Ambulance bellen? Nah.. Die mongool rijdt er toch zelf zo mee?
Ambulance laten rijden kost geld man! Gaan de ziektekosten weer omhoog..

Dit tax-land is gvd wel 1 vd beste landen in heel de wereld om te wonen/leven.
Dat er mensen misbruik van maken ben ik ook op tegen, maar hoe de neuq weet jij dat adhv dit filmpje?
Ook snap ik dus in de verste verte niet wat het slecht spreken van een taal/allochtoon zijn hiermee te maken heeft.

Ik vind je voorbeeld nog steeds niet goed. Als jij een ongeluk in je auto krijgt heet het een ONGELUK. Niet geplanned dus.

Deze man heeft zichzelf blijkbaar overgoten door benzine en steekt zichzelf in de hens. Ongeluk?

Vandaag mijn laptop onbeheerd achtergelaten en niet vergrendeld.

Niets aan de hand als ik terug was, tot ik Internet Explorer opendeed.
Een grapjas had van mijn start pagina www.meatspin.com gemaakt.
Was dat even goed verschieten.

De wraak zal zoet zijn.

Ik zoek een filmpje van een smerig lekker wijf dat gaat dansen/strippen op een nummer waar in gezongen word: i like when girls kiss girls.....

Is hier al vaker gepost maar kan m ff niet vinden :P

Ik vind je voorbeeld nog steeds niet goed. Als jij een ongeluk in je auto krijgt heet het een ONGELUK. Niet geplanned dus.

Deze man heeft zichzelf blijkbaar overgoten door benzine en steekt zichzelf in de hens. Ongeluk?

Niet de beste vergelijking en ik bedoelde 'met hard rijden' - dat had duidelijker gemogen.
Maar iig, Frank kiest ervoor een aanzienlijk hoger risico te lopen in zo'n geval en ik hoef daar niet de verantwoording voor evt zorg voor te dragen, toch? (En ga me niet vertellen dat je met zo'n wagen 'm niet af en toe op z'n staart trapt..)

Verschil is dus dat Frank, hopelijk, gewoon bij z'n verstand is en zo'n man klaarblijkelijk in de war.
Om even uit te gaan van de door Frank geschetste situatie is 't een allochtoon, die z'n hele hebben en houden heeft achtergelaten en nu woont in een vreemd land, waar 'ie grotendeels met de neus aangekeken wordt, moeilijk(er) aan de bak komt en vervolgens ook z'n kinderen, door wie het dan ook mag wezen, zijn afgepakt.
Ik betaal dan liever voor zo'n man, dan voor Frank.

Ik weet ook niet of iets van bovenstaande waar is, maar het gaat mij om het gebrek aan empathie bij sommige mensen hier, wat ik ronduit schokkend vind.

Last edited:
Njaa bjorn vind wat je wil vinden van de gedachtens hier.
Er gebeuren wel ergere dingen.
En zoals Robert(Inimoek) al zegt die vergelijking slaat nergens op.

Dit had hij gewoon ergens anders moeten doen.
Waar nergens iemand er last van had.

En ritje naar ziekenhuis word gewoon betaald door de verzekering. :+

En Supra gaat niet harder als 180 dus echt hard zal het niet gaan.

Maar goed het probleem is al opgelost dus ik hou er verder overoo.

Status
Not open for further replies.
Back