Het Grote Nutteloze/Leuke Filmpjes topic #13

Status
Not open for further replies.
Echt bizar.... die mensen daarom heen staan, dat die hem niet uitkrijgen, wat moet dat verschrikkelijk zijn!

Eerlijk gezegd verbaasd me het nog dat zoveel mensen proberen te helpen. Het is namelijk niet echt de Nederlandse mentaliteit om zoiets te doen.

Al lijkt het niet echt op helpen als je er tassen erop gaat slaan, maar alsnog

Ik zou hem ook niet helpe ofzo.
Eerder weg lopen. Hoef zoiets niet te zien.

Zulke mensen horen niet geholpen te worden. Klink hard maar zo denk ik er over.
Kost ons(belastingscenten) uit eindelijk alleen maar geld.

Last edited:
Ik zou hem ook niet veel doen.
Eerder weg lopen. Hoef zoiets niet te zien.

Zulke mensen horen niet geholpen te worden. Klink hard maar zo denk ik er over.
Kost ons(belastingscenten) uit eindelijk alleen maar geld.

Ik zou ook niet helpen.
De man steekt zich zelf in brand... Geef me een goede reden waarom ik zo'n idioot moet helpen?

Ook echt over belastingcenten beginnen :X

Word niet voor niks Tax-land genoemd.
Maar goed er lope er nog steeds meer los dan vastzitten.

Bjorn Gelukkig hebbe we onze eigen mening..
Het was een slecht NL sprekende man dus zeg voor mij alweer genoeg.

Omdat iedereen een 2e kans verdiend.. lekker cliche. Maar wtf, er zijn genoeg mensen die door geestenziekten niet de controle hebben over lichaam en geest, moet je ze dan maar (letterlijk) laten branden?

Omdat iedereen een 2e kans verdiend.. lekker cliche. Maar wtf, er zijn genoeg mensen die door geestenziekten niet de controle hebben over lichaam en geest, moet je ze dan maar (letterlijk) laten branden?

Wat anders? Onder behandeling plaatsen, wat in de meeste gevallen toch niet werkt?

En als ze geholpen zijn valt 70% terug in zijn oude patroon.
Vaak zat al in het nieuws geweest dat het nu niet eens meer nieuwswaardig is.

Ik snap het ook wel.

En natuurlijk kost het veel geld, en ja natuurlijk betalen we daarom veel belasting. En ja misschien zal 70% of misschien zelfs meer er niet veel beter uit komen.Maar wat is het alternatief? Het is nog steeds wel 30% die een veel beter leven krijgen door behandelingen die we met z'n allen betalen. IMO is het echt f*cking kortzichtig om maar te denken, die mensen zijn gek, 70% (waar haal je dit uberhaupt vandaan) red het toch niet dus laten we ze lekker allemaal stikken...

En je zin over "vaak zat in het nieuws geweest" raakt natuurlijk kant noch wal...

Zo'n vent heeft een probleem in zn kop. Met z'n 2e kans komt hij wss in een gekkehuis.

Kortom, eigen schuld dikke bult. Moet je jezelf maar niet in lichte laaien zetten

Ja... als het niet zijn schuld is niet nee. In dit geval steekt hij zichzelf aan. Ik ga niet voor die vent denken :X

kerel zal het niet breed hebben gehad, is met spoed naar een brondwondencentrum gebracht.
Ik zou die kerel ook niet helpen laat hem lekker branden.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=nSmEdL1TOhc"]YouTube - Inter 1-0 Schalke - Stankovic Goal - 2011[/ame]

vanaf 1:05:D:D:D:D:D

Status
Not open for further replies.
Back