This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote Next-Generation Console topic

Waar kiez jij voor op dit moment?

• De Xbox360

Votes: 57 35.4%
  • De ps3

Votes: 70 43.5%
  • Ik wacht tot ze allbei uitzijn en kijken dan wel...

Votes: 34 21.1%

• Total voters
    161
Ik denk dat ik voor de PS3 ga, maar dan moeten de prijzen van die spellen wel omlaag, en het design speelt ook mee, de xbox zal wel weer zo'n lelijke koelkast worden. Ik heb nu ook een PS2 en ben er zeer tevreden mee. Graphics boeien me niet zo heelveel, gameplay vind ik belangrijker.

kan iemand misschien wat beteren eigenschappe gevn van ps3 en niwe xbox ik snap er nog geen fuck van BTW ik vind da ps3 zijn controller moet houden..fijnste die er is

Heb vanochtend de pers conferentie van Sony gekeken(2 uur!), en ik ga voor de PS3. Ding zal toch wel weer behoorlijk wat kosten dus heb ik ff de tijd om te sparen Denk wel dat het online gebeuren op de PS3 HEEL wat beter gaat worden dan op de PS2. Zal ook wel moeten want online wordt echt steeds belangrijker en heel dat Central Station sloeg gewoon nergens op.
PS3 wordt inderdaad backward compatible, heeft een uitneembare HD, 7 Bluetooth (wireless dus) controllers, 6 USB porten, de mogelijkheid om 1 PS3 op 2 tv's aan te sluiten, en weet ik wat voor leuks allemaal nog meer...
Lijkt me zeker een leuk maar duur beestje worden. Eigenlijk de enige reden om een X360 te kopen voor mij is Perfect Dark Zero (als hij evengoed of beter is dan zijn voorganger), verder vind ik zowel de PS3 als de games daarvoor gewoon beter.

Enige nadeel aan de PS3 is dat hij pas in de lente van 2006 komt, en de X360 dit jaar nog.

ik heb hem ook gekeken, ook een stukje van de xbox360 persconferentie...
sony geeft wel veel meer info weg (eigenlijk alleen boeiend voor mensen die ook begrijpen wat ze zeggen)

ik ga voor de ps3, zonder twijfel... ik ga nu sparen en hem gelijk kopen als hij uitkomt

ik heb trouwens nieuwe info in de startpost gezet, ik zal dalijk de links naar de persconferentie's posten..... ga nu eten

ik kan tot nu toe weinig info vinden over de nintendo revolution.
een link op ign werkt niet, maargoed ik zal even wat links bij de verhalen in de startpost zetten

thanks
ik zit er aan te denken een jaar abbo te nemen op gamespot ....
altijd voorrang @ server

Killzone is niet ingame, maar een screen van een filmpje. Maar het geeft wel aan dat er behoorlijk wat power in die kast zit.

killzone is geen screen van een pre-rendered filmpje, dus de PS3 heeft wel alles real-time gerenderd, geen in-game dus, maar wel real time
ps3 is toch een behoorlijk krachtig kastje

Ik wil het allemaal wellis zien op me eigen tv, valt altijd weer tegen vind ik, die screens van de ps2 in het begin waren ook supermooi.