Het grote "Auto gespot topic"

Status
Not open for further replies.
Gister aaf een s2 gezien, grappige wagen alleen weet niet of hij echt was. helaas geen fotos want mijn telefoon is oldskool

deze auto afgelopen zomer gespot in duitsland, auto had amerikaans nummerbord 8P, heb niet meer foto's

[ir]http://tinypic.com/2i0ca3o.jpg[/ir]

Dat zal wel van de Militaire basissen zijn van de amerikanen daar, ik zie heel veel amerikaanse auto's in sommige gebieden rijden :)

Die gasten schepen gewoon hun wagens over :)

Gister gespot in Groningen:

[ir]http://www.motordesktop.com/wallpaper/general/Dodge%20Ram%20SRT-10%202004%20-%201024x768.jpg[/ir]

VRIJ groot naast mn 206 :P

En vanochtend een Maybach 57s (belgisch kenteken) op afslag Flight Forum Eindhoven. Man man man wat zijn ze toch lelijk zeg.

In Belgie zal hij toch wel iets goedkoper zijn? Zeg nou eens eerlijk, jij postte er laatst namelijk 1. Vind je ze écht mooi?

Dat zal wel van de Militaire basissen zijn van de amerikanen daar, ik zie heel veel amerikaanse auto's in sommige gebieden rijden :)

Die gasten schepen gewoon hun wagens over :)

ja idd, zou ik ook doen
als je als amerikaan naar nederland verhuist hoef je alleen maar een kenteken erop te laten zetten en verder geen invoerrechten etc te betalen :o
ik wou dat dat via een omweg ook gewoon zelf gedaan kon worden :W
collega van me pa nu heeft ook z'n nieuwe v70 2.5t (full options uiteraard) over laten schepen en dat ding heeft hij dus nu een derde ofzo voor betaald van wat je in nederland zou doen :X

Klopt idd, Vond ik wel lijp toen ik het zag :D

Vandaag trouwens zo'n 300C SRT8 gezien. Zat op scooter dus kon geen pics nemen :(

In het echt ziet die er 10x dikker uit als de normale versie :~. Had ik niet verwacht want op foto's vallen eigenlijk alleen de velgen op.

Klopt idd, Vond ik wel lijp toen ik het zag :D

Vandaag trouwens zo'n 300C SRT8 gezien. Zat op scooter dus kon geen pics nemen :(

In het echt ziet die er 10x dikker uit als de normale versie :~. Had ik niet verwacht want op foto's vallen eigenlijk alleen de velgen op.

Staat al zeker een jaar elke dag voor of achter mijn werk (R'dam, Admiraliteitskade), daar spot ik wel vaker dikke bakken :P

22" op die 300C staat inderdaad leuk.

Admiraliteitskade zit wel geld ja. Mooie appartementen hebben ze daar ook :)

Vandaag bij Kralingse zoom nog een RS6 gespot. Ff stil blijven staan toen hij het gas vloerde.

Ook zag ik zaterdag de Polo van Piels nog in OBL :P

Vandaag bij Kralingse zoom nog een RS6 gespot. Ff stil blijven staan toen hij het gas vloerde.

offtopic: zit jij ook op kralingse zoom hogeschool rotterdam:O?

daar rijden btw wel vaker vette bakken, vaak zat een s8 voorbij zien rijden, en daar tegenover bij dat kantoren complex staan ook veel leuke speeltjes:~ bentley,s ferrari's....:)

It's a small world :P Vandaag in R'dam, Lotus Elise, Opel Speedster, Golf V R32, ontelbare oude Golfs en vernoikte Civics :P

En dan natuurlijk nog een zootje BMW 7-series en S-klasses van de mensen met een kantoorbaan + hoog salaris...

Net nieuwe BMW 335d gespot, zag er vet uit, 2 uitlaten achter (links en rechts)

bmw_3_serie_coupe_hamann5.jpg

Meer dan 300pk in een diesel :W

stond vandaag nog achter een 530xd bij t stoplicht, was echt huilen met de pet op voor mij als ik zag hoe hij uit liep terwijl die ws niet eens gas gaf :X

Weet iemand van wie die bruinrode golf 1 met zwarte wielen is uit OBL? Die is fooooking vet

Status
Not open for further replies.
Back