Het grote "Auto gespot topic"

Status
Not open for further replies.
* De eigenaar van deze "Tupperware" Honda kon verder lopen. Zijn zwarte bolide is in beslag genomen, de rode sticker duidt
op problemen met de Gemeentebelastingen. En dat kan van alles zijn,
van een openstaande OZB rekening tot niet betaalde parkeerboetes en alles wat daar zo'n beetje tussen zit. *

Geweldig.... Tupperware :D!!

Goeie zaak, soms is het te duidelijk dat er iets niet klopt. Als jou wagen 100% eerlijk is zien ze dat gelijk en hoeft er ook niets in beslag genomen te worden.

Klopt, maar het idee is toch vrij vervelend, stel dat je daar staat :rolleyes:

En het aantonen dat kunnen ze door een Belasting controle en achtergrond controle te doen denk ik :)

Nou, ik weet niet of je weleens in Rotterdam hebt rondgereden, maar daar is het toch altijd wel vrij duidelijk hoor. Zeker op bepaalde routes...

Bij mij in de straat heeft een buurman een dikke mercedes s klasse V12 gekocht. Ik zal van de week ff langs gaan voor foto's te maken.

verder een andere buurman uit de straat heeft een Rolls Roys Phantom.

En ik zie vaak zat een Bentley GT rijden en een DG9 meen ik.

Kenteken BOY007 en BOY009

mijn buren zijn ook freaks

1/ Bentley
2/ 2 AUDI Q7
3/ Paar C cabrios
4/ volvo jeeps
5/ M5
6/ slk's en z4 van de vrouwen

en ene heeft 2 heli's

Ik vraag me af waar ze de grens trekken als het om "dikke" auto's gaat
Ze leggen meer een relatie tussen de auto en de bestuurder denk ik. Of het type auto anders... Maar ze zullen er best weleens naast zitten, ze zullen er ook weleens missen, uiteindelijk is er, als je gewoon aan kunt tonen hoe of wat, niets aan de hand.

Maar blijkbaar hebben ze het idee dat alle mensen die op illegale manier aan veel geld komen dat gelijk steken in een dure auto. En als je in Rotterdam eens rondkijkt is dat natuurlijk geen gekke gedachte :P

Mja, als je even logisch nadenkt ga je dus niet gelijk zoveel geld uitgeven, het zal iedereen opvallen. Maar blijkbaar doet het overgrote deel dat in Rotterdam wel, dan kun je met zo'n controle gelijk een hoop man pakken (op hun eigen domheid, hebberigheid en gebrek aan geduld :P)

deze auto afgelopen zomer gespot in duitsland, auto had amerikaans nummerbord 8P, heb niet meer foto's

[ir]http://tinypic.com/2i0ca3o.jpg[/ir]

Status
Not open for further replies.
Back