G
Gearox_911
Guest
Dan zou ik voor een Audi gaan A6/RS6
Daar gaat het juist fout bij iedereen. Dat zijn 2 totaal verschillende auto's...
En een BMW 745D is niet echt bijzonder of wel....
Dan zou ik voor een Audi gaan A6/RS6
Hij is niet lelijk, hij is alleen lelijk als "Snelle" auto, maar hij is best mooi in opzichte van een luxury 6 seater MUV (ofzoiets )
Dat is net zoals 500 PK in een ML Jeep stoppen met de ML 63 AMG, het is zo zonde om zo een krachtige motor een voertuig te laten voorstuwen die zo aerodynamisch is als een 2-gezinswoning
Het gewicht van die dingen zitten ook ongeveer in die regio, en dat is gewoon GEEN snelle wagen
Ik hoop dat iemand uberhaupt begrijpt wat ik bedoel
Daar gaat het juist fout bij iedereen. Dat zijn 2 totaal verschillende auto's...
Weet niet wat jij later gaat rijden maar als ik een auto kan rijden van minimaal 113.000euro dan hoor je mij niet klagen hoor :X
Zo bedoel ik het niet.
Maar een 7 serie kom ik toch wel dagelijks tegen. En als het een 760 was geweest. Was het ook weer een ander verhaal geweest.
Zelfde met een x5, begint ook pas nabij de 70-80000 euro ofzo. Maar je ziet hem overal rijden bij wijze van spreken....
Ze zetten je alleen aan de kant met de scanauto als ze vermoeden dat je een radardetector hebt of als je veel boetes open hebt staan.
Verder wordt van alle uitkeringstrekkers bekeken of ze niet een te dikke auto hebben...
Hoezo eigenlijk :+