This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "Auto gespot topic"

Status
Not open for further replies.

ik snap helemaal wat je bedoelt Maar een gezinsauto hoeft niet snel te zijn toch? Een 320cdi is vlot genoeg imo. In zo'n auto verwacht je meer comfort en luxe, snelheid is een 2de. Een snelle auto moet laag, licht en uiteraard snel zijn
Mjah, kijk waar we het over hebben :+

ontopic: ergens bij keulen:

[IR]http://i16.tinypic.com/2wqtztl.jpg[/IR]

Daar gaat het juist fout bij iedereen. Dat zijn 2 totaal verschillende auto's...

En een BMW 745D is niet echt bijzonder of wel....

Weet niet wat jij later gaat rijden maar als ik een auto kan rijden van minimaal 113.000euro dan hoor je mij niet klagen hoor :X

Weet niet wat jij later gaat rijden maar als ik een auto kan rijden van minimaal 113.000euro dan hoor je mij niet klagen hoor :X

Zo bedoel ik het niet.

Maar een 7 serie kom ik toch wel dagelijks tegen. En als het een 760 was geweest. Was het ook weer een ander verhaal geweest.

Zelfde met een x5, begint ook pas nabij de 70-80000 euro ofzo. Maar je ziet hem overal rijden bij wijze van spreken....

jonges, spotten...niet discussieren :W

vandaga gespot...misschien niet AL te bijzonder..gewoon vette wagen.

[ir]http://xs110.xs.to/xs110/06492/DSC00179230.JPG[/ir]

vond hem ook hoe langer ik ernaar keek hoe dikker..
8erkant is sowieso fakkin bruut..8erlichten doen..
verder voorkant net zo

Ik zag vanmiddag een carrera 4S 997 en een aston martin db9 :~ in Rotterdam , helaas geen foto's., zat in de tram..

Rotterdam is echt kut...

Politie mag je gewoon aanhouden en je auto in beslag nemen totdat je aan kan tonen hoe je hem betaald hebt :X

Ze zetten je alleen aan de kant met de scanauto als ze vermoeden dat je een radardetector hebt of als je veel boetes open hebt staan.

Verder wordt van alle uitkeringstrekkers bekeken of ze niet een te dikke auto hebben...

Hoezo eigenlijk :+

Tjah het heet 'grote auto gespot topic' dus bij wijze van spreken kan je hier een willekeurige auto neergooien En ik zie ook genoeg 7 serie's maar ik kijk toch telkens weer even om als er 1tje langs tuft

Ze zetten je alleen aan de kant met de scanauto als ze vermoeden dat je een radardetector hebt of als je veel boetes open hebt staan.

Verder wordt van alle uitkeringstrekkers bekeken of ze niet een te dikke auto hebben...

Hoezo eigenlijk :+

Vaag, want ik hoorde toch echt dat hun met hun "Drugsdealer" beleid alle dikke auto's met jonge gozers controleren, en dan waren ze bevoegd om het voertuig in beslag te nemen wanneer er niet direct kan worden aangetoond hoe ze hem betaald hebben, en krijgen hem pas weer terug als ze het echt aan kunnen tonen.

Dit was dus op het nieuws een paar maanden geleden he, dus ik bedenk het niet uit eigen duim

Verder zal ik geen probleem hebben met hem aan te tonen hoor, maar toch wel een vervelend idee om in Rotterdam te staan zonder auto

Goeie zaak, soms is het te duidelijk dat er iets niet klopt. Als jou wagen 100% eerlijk is zien ze dat gelijk en hoeft er ook niets in beslag genomen te worden.

Status
Not open for further replies.