Het grote "Auto gespot topic" #2

Status
Not open for further replies.
Was ik vandaag in Meppel, wil ik iets drinken uit de oto pakken, en wat voor oto staat er langs? :+

Foto=7EGWUNZJ
 
Vind dat zo fout he, het interieur was volledig van leer en dan met de M ,, bandjes '' onderin de hoek van de stoelen....

Godver laat dat M weg als het er gewoon niet 1 is. :D
 
Vind dat zo fout he, het interieur was volledig van leer en dan met de M ,, bandjes '' onderin de hoek van de stoelen....

Godver laat dat M weg als het er gewoon niet 1 is. :D

Kan ook zijn dat ie alleen M-Interieur heb toch?
 
ken iemand met een 325 die ook de m kleuren in de bekleding heeft, ///m logo op het pookje, is allemaal origineel van de band
 
Hoeveel kosten komen er nog bij als je zo'n ding uit engeland haald?

want voor 10.000 pond heb je al een erg vette twin turbo 6speed.
 
Maatje van me heeft er dit weekend 1 gehaald in Engeland.. prijzen zijn niet eens zo hoog.. maargoed.. met een 3 liter TT zou ik toch ff het zekere vor het onzekere nemen en ff doorsparen/doorzoeken naar 1 die sowiezo goed is.. je wilt echt geen gezeik met zo'n blok.. kost je dalijk echt klauwen met geld.. BPM van zo'n hok is btw 2200 euro
 
Ohja, voor die prijzen zijn het 9 van de10 keer automaat bakken, manual is gewoon gemiddeld 2/3K POND duurder.. echt vaag.. maar tis echt zo.. manual TT's zijn zowat zeldzaam
 
oke, dus boven op de prijs die daar staat moet je ong op 4k rekenen oid..

en indd, je wilt geen gezeik met zo´n ding, wat voor een heeft die maat van je gehaald?

Een non turbo supra vind ik btw not done, daar moet gewoon een PTJSSSS geluid uitkomen:+
 
Iemand nog een blauw golf 2 zien driften over het gras in Meppel met 4 man erin? :D Dat was echt humor 8P :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top