Het grote "Auto gespot topic" #2

Status
Not open for further replies.
oke, dus boven op de prijs die daar staat moet je ong op 4k rekenen oid..

en indd, je wilt geen gezeik met zo´n ding, wat voor een heeft die maat van je gehaald?

Een non turbo supra vind ik btw not done, daar moet gewoon een PTJSSSS geluid uitkomen:+


Hij heeft een zwarte TT automaat.. dat automaat is voor mij al een not done.. als ik zo'n bak zou kopen zou ik zelf ff doorsparen en een Manual kopen.. lijst die je daar ziet van 2/3 K zijn btw allemaal Non turbo's automaat.. schraler kan niet :p
 
idd :?
Automaat verpest het zo hard op die auto! Kan je ze ook niet uit amerika halen? Wrs. ook een stuk goedkoper als hier + linksgestuurd :)
 
Precies!.. Moet voor de gra internet maar is afspeuren op een Supra.. JE vind er VEEL voor weinig geld.. maar zoek maar is een Twin turbo manual.. moeilijk te vinden, en al vind je er 1 in propere stat, is het gelijk heel veel geld!
 
Hiervoor was ik toch maar even gestopt om een foto te maken...:W

[Ir]http://i11.tinypic.com/2rpbvaq.jpg[/Ir]
 
Vanmiddag deze 2 bitsjes naast elkaar zien staan, had alleen geen zin om te stoppen voor een foto :+

hi-1.jpg


BMW-Z3-Coupe.jpg
 
Vind dat zo fout he, het interieur was volledig van leer en dan met de M ,, bandjes '' onderin de hoek van de stoelen....

Godver laat dat M weg als het er gewoon niet 1 is. :D

een lul in mijn gemeente heeft wel op zijn 316 een gewone M3 sticker gehangen:p
 
vant weekend:

2ywww09.jpg


en ja alweer een m3, beetje kut foto maar ik zat in de auto :p
kzie ze de laatste tijd eigenlijk best vaak. sowieso 4 verschillende hier in de omgeving (doetinchem)

4gywqwi.jpg
 
Als ik naar school ga kom ik wel vaker een duitse M3 cabrio tegen. Met echt een foeilelijk wijf van 40 in :D
 
Een man hier in het dorpje (in mijn straat zelfs) waar ik woon heeft sinds kort een Aston Martin DB7 Volante (cabrio dus). Weet alleen nog niet zeker of het nu een v8 of v12 is :p.

Moet er eerlijk bijzeggen dat ik (als aston fan) de auto ondertussen wel een beetje verouderd er uit vindt zien. Ook die knopjes uit een Ford Ka zijn een beetje jammer......
[ir]http://forum.avtoindex.com/foto/data/media/154/aston_martin_db7_2003_1.jpg[/ir]
check die raambediening :D.

Heb hem helaas nog niet echt goed gehoord (zat binnen in huis) dus ben dr niet 100% zeker van of het een V12 is. Pics zullen natuurlijk ooit nog wel eens komen....
(man heeft btw wel meerdere leuke oto's).

Edit:
toen ik vanochtend naar mijn werk toe ging zag ik nog een zeer sappige 645 rijden, erg leuk spul :D. Klinkt ook nog eens bijzonder goed (laat staan een M6 :D).
 
Vreselijk lelijk dat interieur. Kan er ook niet in rijden, ik pas er gewoon niet in. Ook niet heel gek, de DB7 (en ook de Jag XK, das hetzelfde) zijn gebaseerd op een ontwerp van 25 jaar oud, best schandalig voor het geld wat je voor zo'n DB7 moet aftikken :X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top