Het grote "Auto gespot topic" #2

Status
Not open for further replies.
Hahah8P, daar wacht ik liever nog even mee, ben drukker bezig met me rijbewijs:7..

2 weken geleden even op t industrieterein wezen boeken met die mini, godver, echt net een Go-kart8)


@Thomass, daarom móet ik ook gewoon een Seat Leon 20vt hebben( K win het denk nog niet, maar ze heeft der mini ingeruilt voor een Fully loaded Toyota Yaris TS( Zwart, 17", Navi)welke over 2 maanden geleverd word:rolleyes:)

een mini voor een yaris ? :|
 
Mwah, hou wel van zwart, had eigelijk rood leer in meoten zitten, maar helemaal zwart is ook best netjes...

Pfooee wat worden die auto's geld waard zeg...
 
In Amstelveen staat er altijd ook een bij zo'n beddenwinkel, ik denk als lokauto ofzo. :p De winkel heeft namelijk een grote zwarte voorgevel, best netjes, en dan staat die zwarte Z8 er altijd net naast de ingang schuin geparkeerd. Echt vet :)
 
Mwah, hou wel van zwart, had eigelijk rood leer in meoten zitten, maar helemaal zwart is ook best netjes...

Pfooee wat worden die auto's geld waard zeg...

Zolang je ze origineel laat wel ja :). Doet me altijd pijn aan mijn ogen als ik bij autogespot Z8's zie met allemaal andere velgen enzo :X
 
M5 :W

2en0mmx.jpg
 
Zag gister een 'nieuwe' 5 serie touring met een M5 badge, te zien aan de uitlaten en bumpers, was het er niet 1.

Zat wel een eind 40-er in... Midlifeje?
 
Ik vind M5 en Bmw's M pakket echt mooi :) waar ik me de laatste tijd wel aan stoor is het feit, dat ik bij elke DIESEL met M pakket stiekem denk dat het een M5 is :X
 
Tja prototype bmw/mercedes macho gedrag. Alfa rijders, en waarschijnlijk ook merken als peugeot en citroën en vast nog wel meer, zetten als voorbeeld maar niet zo snel 3.2 24v op hun achterklep.
 
Op wie doel je ? Als het op mij gericht is... ik heb het dus over een M-pakket... en niet de badge :)

@ Karel A
 
Auto van maatje van me, gisteren ff ingereden.. echt lachen.. 7 liter v8 oid met 20 Inch chromen wielen:p

7852962.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top