Het grote "Auto gespot topic" #2

Status
Not open for further replies.
jmmr van die uitlaten, anders had ik het bijna geloofd dat het een echte was :)

meer fotos van die tjik :W

en heeft ie em zelf betaald?
 
hhaha kijk die gast links dan
4214748364811032007202356_1.jpg
 
Dacht dat het zn zusje was... :+ Zo bijzonder is het allemaal toch niet btw? Is gewoon een 1.6 met 'pimp' spul, ben ook wel benieuwd naar de manier van betaling trouwens.
 
Sowieso dit ook:

'Voor een Bentley Continental waar je hier 10 minuten een achtervolging inzet, daar loop je in Londen nog geen 50 meter voor om!'

Continental gt...daar maak ik niet eens een foto van, laat staan 10 minuten achtervolgen :p Terringg, dan heb je echt geen leven als dat soort dingen je prioriteiten zijn 8P
 
Btw, hoe kansloos ben je als je op zondag de hele dag naar LONDON gaat om autootjes te fotograferen?

http://autogespot.com/index.php?id=103

omfg

"Eerst heb ik mijn medespotter, mijn broer Manfred, opgehaald. Samen zijn we op weg gegaan naar Londen. Onderweg hadden we het over wat voor auto's we wel heel graag zouden willen zien. We hadden het over van alles en nog wat. Phantoms, Maybachs, Veyrons en alles wat maar duur en snel was."

LOL dan ben je echt zielig :D :'( :D

beter ga je gewoon geld maken en zorg je dat je zelf ook ooit zon wagen gaat rijden, ipv je tijd verdoen met tripjes puur om autos te kwijlen :D
 
Waarom zielig .. Als hun auto's wille kijke , laat ze da lekker autos kijke. :p En aan die naam kan die ook nix aan doen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top