Het grote "Auto gespot topic" #2

Status
Not open for further replies.
Vanochtend dacht ik, wat is dat voor onheilspellend geluid wat achter me rijdt, kijk nog een keer goed, bleek dat de quattroporte achter mij de garage inreed :p
 
Gister nog een Modena in het rood gespot. Zat op de motor dus geen tijd voor een piccie.

Toen ik langskwam, gaf hij gas in zijn vrij, heeeeerlijk 8)
 
Gister TVR Tuscan gezien in Ouderkerk, leuk bakje :~ Vandaag een 650, een of andere hele oude Maserati :W een RS6 en een S4 Cabrio gespot :D Post binnekort wel ff foto's van RS6 en S4, als m'n internet het thuis weer doet :(
 
fotosssssssssss

Zo ziet een DB9 er uit:

db9.jpg


[IR]http://www.supercarfrance.com/DB9/Part-1/09.jpg[/IR]
 
Vandaag Quatroporte die vol door de tunnel op de uithof blaase :love:

Verder witte mustang BOSS

Nieuwe Mitsunogwat Eclipse

Mistunogwat EVO 8 in het blauw
 
Zo ziet een DB9 er uit:

db9.jpg


[IR]http://www.supercarfrance.com/DB9/Part-1/09.jpg[/IR]

O RLY

maar het gaat errom dat het leuker is als we piccas posten ipv

-AMG ML
-F430
-F355
etc

daar wordt niemand wijzer van..

ik kom nooit leuk spul tegen :'(
 
misschien een beetje heel erg lame, maar gister @ de autosalon zo een beetje alle gruwlijke auto's gespot die er atm zijn. Zal donderdagaaf wel ff eigen foto's posten.

edit: ook in een aantal spykers en de nieuwe maserati gran turismo gezeten, de laatste is egt een gruwlijke bak!
 
gemist :(

keb er nog nooit 1tje in het echt gezien, echt een schande!

hoorde dat het goed druk was in sheffie gister
 
misschien een beetje heel erg lame, maar gister @ de autosalon zo een beetje alle gruwlijke auto's gespot die er atm zijn. Zal donderdagaaf wel ff eigen foto's posten.

edit: ook in een aantal spykers en de nieuwe maserati gran turismo gezeten, de laatste is egt een gruwlijke bak!

Zet die maar meteen gewoon in het Droomauto topic ;)
 
gemist :(

keb er nog nooit 1tje in het echt gezien, echt een schande!

hoorde dat het goed druk was in sheffie gister

Zo weetje het, was echt debiel druk, vooral door die verbouwingen aan de weg ter hoogte van de koningin beatrix kazerne ( Marreshaussee )
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top