volgens mij kunnen jullie net zo goed, voor de prijs ook zelf een begrenzen maken.
ten eerste is het veel leuker om het zelf te doen, ten 2e hij kan kleiner. ten 3e tsjah, creativiteit word beloond.
ik heb zelf de kabels naar het cdi bij de luchtfilterbak langs lopen ( RUNNER ), hier heb ik een gaatje in geboord. waar de gedeelde signaal kabel langsgaat. de cdi kabels heb ik getaped met ongeveer dezelfde tape aan de luchtfilterbak. daar waar het gat zit, in een hoekje aan de zijkant van de bak, heb ik mijn schakeling gemaakt. nog geen 1 cm^2.
daarvoor, nadat ik hem heb afgesteld, heb ik hem geplamuurd, en bij gespoten. van binnen dan wel he.
dan heb je nog de plek van de schakelaar. ik had deze eerst in de buddie zitten. alleen de praktijk heeft geleerd dat ome agent je niet de mogelijk geeft om deze subtiel in te drukken. omdat hij vet kwaad word als je met 1 hand gaat rijden.
later ben ik dus naar de sloop gegaan, en heb me een deurschakelaar van een ford gehaald.( standaard aan ).
deze heb ik op de binnen kant van me stepje geplaats. dit kwam ook beter uit omdat ik zo de -kabel door de buis van de koude lucht van de luchtfilter kon laten lopen, en zo maar ongeveer 5 cm zichtbaar is :d
omdat na de 1e keer op de rollerbank hebben te staan zie je dat die n#@%^% nooit met hun gewicht op de scoot zitten, en als ze het al doen nooit met hun linker voet op het stepje staan..
ik heb hie rgeen foto;s van jammer genoeg. maar ik hoop dat je wat tips hebt kunnen mee pakken
groet jaap