Het begrenzer topic

Dit is een DMP begrenzer. Die moet je aansluiten door de rode draad aan te sluiten op de rode draad (signaaldraad) bij je CDI en de zwarte draad is de massa, dus die sluit je aan op het frame. Het is handig om aan te sluiten op de signaaldraad gebruik te maken van een kabelverbinder, dus zoiets als dit:

bgs80757.jpg


Voor de rest, vreemd dat je geen handleiding erbij hebt gekregen. Dit hoor je toch wel te krijgen als je zoiets koopt.
 
#1
Hallo, ik heb een aerox uit 2009. Hij loopt tegen de 100. Ik heb een dmp toerenbegrenzer gekocht met zo'n schakelaartje. En als ik het goed begreep heb ik de zwarte draad op massa (bij startmotor) gezet en de rode op de rode van de cdi (nieuwe type cdi, dus niet dat kleintje) maar nu werkt hij niet. Of naja als ik hem zegmaar begrens dan valt hij letterlijk uit als ik has geef. Zet ik hem op een andere stand dan gaat hij net zo hard als ontgrenst. Weet iemand wat hier mis gaat????
 
hoi. Ik heb een BTC scooter gekocht en er zit een begrenzer op.De begrenzer werkt dus andersom. Scooter uit dan staat de begrenzer AAN!Dan alleen met afstandsbediening uit te zetten. Een kennisje van me heeft ook een scooter met begrenzer en die werkt niet meer als je de scooter uitzet. Hoe kan ik mijn scooter met begrenzer dus omzetten om zo een manier dat als de motor wordt uitgezet dat dan de begrenzer aan staat ( m.a.w 25km p/u)
Graag reactie. Johan
 
Welke begrenzer heeft jouw kennis, welke begrenzer heb jij?

Jullie hebben wellicht niet dezelfde begrenzer.

Het omzetten gaat daarom waarschijnlijk ook niet omdat dit inherent is aan het merk en type begrenzer.

By the way, snor-tuning is tegen de regels van dit forum, zo willen de beheerders dit, gezien je vraag, vermoed ik dat je snorscooter veel harder gaat dan de toegestane 25 kmpu.
 
Back
Top