bleuearox46
Well-Known Member
DeJongh said:
n33k63?
en die andere kant?
DeJongh said:
Heavyvicer said:Ok, ik heb ook een begrenzer gestoken, en ik heb een weerstandje van slechts 1µF op m'n signaaldraad gestoken. Nu gaat hij wel in toeren (genoeg om vooruit te komen), maar hij komt nauweliks vooruit. Ik had er eerst eens een van 4.7µF op gezet, maar toen ging het al helemaal slecht. Het betreft hier een Booster Next. Moet ik nog kleiner gaan of doe ik iets fout?
graag antwoord
Ik vroeg of de flikken niet zouden denken dat er een begrenzer inzit vanwege het sputterenBlack-X said:Op zich is euro begrenzer hele mooie begrenzer, een toerenbegrenzer op je scooter mag, maar deze begrenzin mag niet onomkeerbaar zijn, zo heb je dus die eurobegrenzer met dat pinnetje dat erin moet, zie je politie dan trek je hem er standaard uit, word je ook daadwerkelijk mee genomen dan gooi je dat pennetje op een moment dat ie niet kijkt weg en zeg jij dus als je waarschijnlijk dus voor moet komen wil het mis gaan dat je er nooit vanaf hebt geweten en zij kunnen op dat moment ook niet bewijzen dat jij het middel had om de begrenzin terug te draaien.
Heavyvicer said:Ik vroeg of de flikken niet zouden denken dat er een begrenzer inzit vanwege het sputteren