morsecode begrenzer werkt niet ? iemand raad of tips of wat nog meer of ervaring ???
--------------------------------------------------------------------------------
hallo allemaal
ik weet
ik rijd met een schakelbrommer yamaha tzr ( mbk x-power)
maar op het brommerforum voor schakels kunne ze me niet helpen dus dacht ik misschien kunne jullie me helpen aan gezien ik een morsecode begrenzer heb die ook scooters wordt gebruikt
ik heb dus een morsecode begrenzer gekcoht van 50 cc. nl
alles mooi geinstalleerd
zwarte draad (massa) van de begrenzer op de massa
groene draad ( op signaaldraad) op de witte draad die naar mn ducati cdi loop aangesloten
blauwe draad (remhevel achterlicht) op de groengele draad van mn voorrem
witte draad (contact plus) op de rode draad die van mn contact komt
heb ik dit alles aangesloten en dan op die begrenzer aangesloten , gebeurt er niks
alleen als ik mn remhevel intrek bij contact aan flikkert er een ledje uit de begrenzer
weet iemand van jullie raad
ja ik heb die ook bij 50cc gehaald en hij werkte bij mij ook niet...en ik had hem gegarandeerd goed aangesloten, een vriend van me had er ook 1 en die werkte ook niet...erg verdacht als je het aan mij vraagt...:s maarja
hey heeft trouwens iemand ervaring met die
www.begrenzer.nl begrenzer? ik vind het zelf een beetje verdacht...strax is het net zoiets als die big.nl site...dat ze alles door geven aan de juten ofzo....het ziet er heel verleidelijk uit...mischien iets te verleidelijk...maar als iemand ervaring mee heeft zou ik dat graag willen horen...
wat ik weet het echt niet meer