Het auto's en motoren filmpjes topic #5

Status
Not open for further replies.
Voor publiek is leuk om te doen idd!. Maar met zn allen ouwehoeren op een lap asfalt ook wel :p

Ellebogen valt wel mee eigenlijk
 
Hij trapt 'm op een overzichtelijke weg ff op z'n staart, meer niet. Al dat kansloze kkvolk daar, pfff.

Geen rood licht, geen doorgestrokken strepen, geen gevaarlijke maneuvres. Snap de commotie ook niet zo hoor.
 
Ze wouden dat ze zelf in die Sjoebroe reden.

Dat kunnen ze allemaal niet dus katten ze hem maar af:+
 
iedereen op geenstijl zit dr alleen maar om te zeiken toch?..

ik vind het wonderbaarlijk dat wij (maykel, marty und ich) niet compleet afgebrand werden toendertijd na alle commotie omtrend dat wegmisbruikers verhaal :p
 
Wat een gelul idd. Alleen op de dijk trappen ze heel even door en ook dat lijkt niet asociaal hard te gaan. Acceleratie en geluid vertekenen erg snel.

Tof filmpje Laurens!
 
Typisch geenstijl/dumpert.
Leuke auto's worden afgezeken.
Mensen met minder dan VWO worden daar afgezeken. (iedereen heeft dat daar gedaan natuurlijk)
Iedereen met een vinex woning of rijtjeshuis wordt daar afgezeken.
Ohja en o wee als iemand een typ/spellingsfoutje maakt.
zo kan ik nog wel doorgaan. :+
 
Terwijl het zelf allemaal internethelden zijn met het IQ van een deurklink, thuiswonen bij d'r pappie en mammie in een Vinex-tussenwoning en nog bezig zijn met de lagere tuinbouwschool/huishoudschool. Tyfusvolk!
 
Ik ga die reacties niet eens lezen want ik weet zeker dat mn bloed gaat koken:D Zon schijthekel aan dat volk dat daar reageert..
 
dat de apk van die auto 2,5 jaar verlopen is ben ik mee eens dat dat niet goed is en de verzekering moet ook gewoon op orde zijn maar voorderest zie ik niet veel rare dingen hoor.
 
Whut?? 2,5 jaar verlopen? Ding heeft een Sxx kenteken, staat pas een maand in Nederland geregistreerd, hoe kan die dan 2,5 jaar verlopen zijn?
 
Typisch geenstijl antwoord, niet verder kijken/denken dan je neus lang is. Klakkeloos dingen overnemen zonder te weten of t waar is of niet...;) nofi ofc!
 
Terwijl het zelf allemaal internethelden zijn met het IQ van een deurklink, thuiswonen bij d'r pappie en mammie in een Vinex-tussenwoning en nog bezig zijn met de lagere tuinbouwschool/huishoudschool. Tyfusvolk!

Goed spiegelen kan je in ieder geval wel! :p
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=0BGGBU2Lpyo"]Mazda Rotary Dyno Massive 1664HP - YouTube[/ame]

Die turbo zuigt alles vacuum in dat hok man 8P wat een bizar blok
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top